• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : ادعاي وطن دوستي زير پرچم بيگانه ؟
  • نظرات : 15 خصوصي ، 15 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    بنام خدا

    جنابي كه با نام مستعار احمد نظرات خود را ثبت كرديد از همان آشنايي مختصر در سايت كلوب نشان داديد هيچ عقيده اي به ولايت فقيه نداريد بنابراين از اينكه مقلد شخصيتهايي چون جناب منتظري باشيد چندان جاي تعجب ندارد .

    ا

    آن روزي که خاتمي با زني دست داد طلبه هاي قم کفن بر تن به خيابان آمدند اما امروز که دختران و پسران شيعه در زندان مورد تجاوز قرار گرفتند اينان به فکر غسل جنابت هستند. نامه کروبي خطاب به هاشمي را همه ما خوانديم و بر خود لرزيديم. قبل تر هم خبرهايي شنيده بوديم اما مدام به خودمان دروغ ميگفتيم که حقيقت ندارد. از قبول حقيقتي به اين دردناکي واهمه داشتيم. مولايمان علي وقتي شنيد خلخالي را از پاي زني يهودي باز کردند در مسجد فرياد زد اگر مرد مسلماني از اين درد بميرد حق دارد. نام زيباي مولايمان را برداشتند و بر حکومت خود گذاشته ايد و در اين هنگام به پيروان همان مولا تجاوز ميکنند.
    روي سخنم با برادران رزمنده اي است که در جنگ بودند و در جنگ اسير شدند.آيا در هنگامي که در زندان هاي عراق در اختيار بعثي ها بوديد مورد تجاوز قرار گرفتيد؟ بعد از انکه اسير شديد شکنجه شديد؟ اري ميدانم که شديد. بار ها از زبان خودتان شنيدم و بار ها به احترام شما ايستادم و هميشه براي زحمتي که کشيديد بر دستانتان بوسه ميزنم. از تو خواهشي دارم برادر رزمنده ميخواهم پيامم را به با غيرت ترين و ناموس پرست ترين شهداي جنگ برساني و بگوي که از بعثي ها بدتر بر ايران حکومت ميکنند. ميخواهم به او بگويي که به فرزندان اين خاک تجاوز ميکنند و انان کسي نيستند مگر افرادي که سنگ خون آن شهيدان را به سينه ميزنند.ميخواهم به شهيدان پيغام دهي کاش بعثي ها به تهران رسيده بودند و ان هنگام وقتي چنين خبري را ميشنيدم تکليف خودرا بهتر ميدانستيم
    + poop 

    در ضمن ندا آقا سلطان به كنار

    ترانه موسوي كه ظاهرا مورد آزار جنسي قرار گرفته و بعد كشته شده و جنازه سوخته وي در بيابانهاي اطراف قزوين كشف شده...به خانواده اش هم كه بسيج گفته در رانندگي كشته شده...و چيزهايي كه يكي از پزشكان بيمارستانش تكذيب كرد.در ضمن اعترافاتي كه از تلويزيون پخش شده هم طبق سخنان آيت الله منتظري
    چه از نظر شرعي و چه قانوني مورد داره....

    گذشته از اينها تهمت ضد مسلمان زدن و منافق و .... كه روزنامه هايي همچون كيهان و يا خبرگزاريهاي فارس و ايرنا انجام ميدهند عاقبت خوشي ندارد.


    به هر حال اينها اخباري بود كه صداوسيماي ما جرات گفتنش را نداره و از آنجا كه امروزه ميتوان حتي با موبايل فيلمبرداري كرد ميشود قتل نداها و جنايت مامورين دولتي را به رخ جهانيان كشيد.
    وقتي صداوسيما همه اش يكجانبه گرايي و سانسور است...نبايد از مردم انتظار ديدن كنالهايي همچون بيبيسي را نداشت.......

    پاسخ

    بنام خدا - شخصيکه منبع و سند ابراز نظرهايش رسانه هاي دروغپرداز صهيونيستيست چندان دور از انتظار نيست که در ادعاهايش دروغ هاي دست چندم هم به چشم بخورد . خانم ترانه موسوي بنا بر اذعان خانواده ايشان کمتر از يک ساعت به دليل حضور در تجمع باز داشت و سپس آزاد شدند و مدتي بعد به دليل روابط غير اخلاقي و هتک حرمت توسط يک متجاوز اقدام به خود سوزي کردند . اين اظهارات مقامات دولتي نيست بلکه اظهارات خانواده ايشان است حال اگر شما در اين بين بنا به تعصب و يا دلايل مالي تمايل داريد کاسه داغ تر از آش باشيد نه براي ملت ما مشکل ساز خواهيد بود و نه براي حکومت و نظام بلکه اين ادعاها باعث روشن شدن هويت و تشخيص سره از ناسره خواهد بود .

    آقاي احمدي نژاد با آبگيري سد سيوند ضد ايراني بودن خودشرو به دنيا ثابت كرد.
    از طرفداران وي خواهش ميكنم كلمات خنده داري از قبيل وطن فروش و غيره را براي مخالفانشان را بكار نبرند.
    در ضمن بد نيست فيلم حمله نيروهاي ضد شورش به اموال عمومي مردم با باتوم و سنگ را نگاه كنيد

    در ضمن سوالاتي بوجود آمده كه نشان ميدهد كاسه اي زير نيم كاسه اين انتخابات باشد.

    1-دليل قطع پيامكها چه بود؟
    2-عكسهاي اميدوار رضايي نشان داده كه اغلب راي ها با يك خط و خودكار نوشته شده بود.
    3-رد ادعاي حمايت از احمدي‌نژاد در مناطق روستايي را بگوئيد.
    4-كشته شدن يكي از مسئولين امنيتي در تصادف رانندگي و انتقال آن به بيمارستان سپاه
    5-در وبلاگي ميخواندم كه دوستي از وزارت اطلاعات به او و ديگر طرفداران موسوي چند روز پيش از انتخابات گفته بود :

    "بيخود زحمت نكشيد احمدي نژاد با 63 درصد برنده است"
    6-جانب داري صدا وسيما
    در ضمن اين هم سند جنايت مامورين دولتي با فيلم:

    http://85.17.155.85/omid20/88tir/01-pol(omid20.com)wmv.zip

    http://85.17.155.85/omid20/88tir/zedde-eghteshash(omid20.com)3gp.zip

    http://85.17.155.85/omid20/88tir/04-zed(omid20.com)wmv.zip

    + احمد 
    با پوزش كه متن بنده كمي طولاني شد.از شبهاتي كه در جامعه امروز مطرح است اينست كه چرا كساني كه در اين قتلها دست داشته اند به مردم معرفي نميشوند؟ آيا كساني كه اين برنامه ها و صحنه سازي ها را جلو چشم مردم ما آوردند و رسانه هاي بيگانه از سيستم امنيتي ما قوي ترند؟ من شخصا ميدانم كه چنين نيست و حتا فكر آن مرا آزار ميدهد ولي سوال ميشود كه اين چه نيرويي است كه ميتواند جلوي چشم مردم ديگران را بكشد و كسي جلودار آن نيست؟نكته ديگر اينكه بر خلاف ندا آقاسلطان افرادي مثل سهراب اعرابي و محسن روح الاميني نه در خيابان بلكه بعد از بازداشت و احيانا در بازداشتگاه جانشان را از دست داده اند. سوال جامعه اينست و در اين باره شبهاتي مطرح ميشود كه براي اين نمونه شخصا خودم هيچ پاسخي هنوز ندارم.رضاي 12 ساله در بهشت زهرا و با ضربه باتوم جان داده. سوال اينست كه چه كساني باتوم يا اسلحه گرم و سرد در اختيار دارند؟ خواهر گرامي من اينها كه جان باختند بيگانه نبودند هموطن بودند و جان هموطن براي ما عزيز است شما هم اينرا ميدانيد ولي در برابر اين سوالات ما و امثال ما كه دلسوز مردم و كشور اسلاميمان هستيم چگونه پاسخ دهيم؟ من الله توفيق و مجددا سپاس فراوان.
    پاسخ

    بنام خدا -
    جناب احمد اگر نيرويي قدرت جلوگيري از اين اشوبها و قتلها را نداشت بنده و شما هم اکنون چنين بحثي با يکديگر نداشتيم .بنده مطلب اخير را در مورد رسانه هايي که منبع فکري و جهت دهي سياسيشان صهيونيسم با مديريت بهائيان است را به همين دليل آوردم که شما يي که ادعا ميکنيد منصفانه ابراز نظر ميکنيد دروغ بنگاههاي سخن پراکني چون بي بي سي و امثالهم را جهت استناد استفاده نکنيد .
    محض اطلاعتان پسر 12 ساله عليرضا توسلي که در شبکه ها و بوقهاي تبليغاتي به عنوان کوچکترين کشته راه آزادي از آن ياد شد و يکي از سر کردگان گروهک تروريستي منافقين که در کارنامه خود قتل هزاران ايراني اعم از زن و بچه را به ياد گار گذاشته با نقل اين خبر اشک در چشمانش حلقه زد نه تنها به قتل نرسيده بلکه خانواده عليرضا توسلي در مصاحبه اي اعلام کردند فرزندشان در تصادفي در جاده ساوه مجروح و يک روز بعد از حادثه در بيمارستان فوت ميشود جالب اينجاست که بوقهاي صهيونيستي اعلام ميکنند اين مرحوم در روز چهلم کشته شدگان در اشوبها با ضربه باتوم به قتل رسيده اما زمان فوت ايشان يک ماه قبل از چهلم کشته شدگان است .
    اما جنابعالي پاسخ بنده را نداديد که هدفتان از نقل اين مطالب و تکرار دروغهايي که از طريق شبکه هاي صهيوني منتشر شده است در پستي که اختصاص به ماهيت يکي از اين شبکه ها چون بي بي سي فارسي دارد چيست ؟
    + احمد 

    خواهر گراميم از پاسخي كه داديد سپاسگذارم. واقعا مرا تحت تاثير قرار داد. من تل به حال بر مبناي اينكه وظيفه امر به معروف دارم عمل ميكردم ولي پاسخ شما به من ياد آوري كرد كه در كنار آن وظيفه دارم كه امر به معروف هم بشوم و بيهوده قضاوت نكنم. البته من به هيچ وجه منظورم اين نبود كه خدا نكرده دولت مسئوليتي در قبال اين اتفاقات دارد . من در كجاي متنم اسمي از دولت يا شخصي آورده ام؟ مسلما تنها قاضي آگاه بر تمام امور خداوند يكتاست. آنچه مرا به طرح اين سوال واداشت وجود برخي تناقضات در ذهنم بود ولي كلا در زندگي آموخته ام كه در باره هيچ كسي قضاوت ذهني نداشته باشم.

    تنها نكته اي كه ميماند و هنوز در جامعه ( در تاكسي و اتوبوس و كوچه و بازارو...) و از برخي دوستان مومن و معتقد مطرح ميشود سوالات و شبهاتي است كه كه به نظرم تمثال من و شما در قبال پاسخ به آن مسئوليم. اين نكات را در ادامه مي آورم.

    + نيما 
    شکايت از مير حسين موسوي

    حتما به اين آدرس بريد و شکايت خودتون ثبت کنيد

    متن شكوائيه آحاد مردم از مشوقين به قانون گريزي
    http://www.mojeghanoon.com/Content/Content.aspx?PageCode=45

    + احمد 
    با احترام به خواهر گرامي و تبريك ميلاد باسعادت مهدي موعود(عج).شيداي گرامي اينكه گفته بودم فكر ميكردم ربطي به حوادث اخير ندارد منظورم دقيقا صحبت شما مبني بر ساختگي بودن اين قضيه بود. در اين باره با شما كاملا موافقم ولي آيا شما واقعا معتقديد كسي به نام سهراب اعرابي يامحسن روح الميني يا پسر12 ساله اي كه با ضربه باتوم به سرش جان داد و كميته حقيقت ياب مجلس هم براي پيگيري آن دستور داد و اسامي ديگر وجود خارجي نداشته اند؟؟! در اين صورت در تقوي شما خواهر عزيزم شك ميكنم البته جسارت من را ببخشيد اما براي دي سوزاندن واقعي براي مملكت اسلامي خويش كه در انتظار ولي عصر (عج) خود است فكر ميكنم بهتر است واقعيات را ببينيم و در باره اش صادقانه قضاوت كنيم تا شرايط را بتوانيم براي ظهور آقا امام زمان زودتر فراهم كنيم.
    پاسخ

    بنام خدا - آيا صرفا آوردن نام قتل و نسبت دادن آن به نيروهاي امنيتي نشان دهنده حقانيت طرف مقابل است ؟ روي كدام سند اين قتلها را به نيروهاي امنيتي و دولتي نسبت ميدهيد ؟ از شما و بنده داغدار تر در مرگ آقاي روح الاميني خانواده ايشان هستند كه اين خانواده بخصوص پدر ايشان هيگچونه از اين تهمتها كه آورديد را نثار دولت نكردند كه ما به خود اجازه ميدهيم در حالي كه دست گروهك تروريستي منافقين كه با استقبال مدعيان دلسوزي براي ايرانيان در حوادث اخير در كشورمان باز شد هر قتلي و درگيري را به دولت نسبت دهيم. فقط يك كلام كافي بود كه قاتلان مردم و شهروندان عادي رسوا شوند فقط يك جمله كافي بود كه مدعيان حكومت بر ايران برائت خود را از اين سازمانها و گروههاي ضد انقلاب اعلام كنند اما چنين نشد چرا ؟ اگر شما نيز در گفته خود انصاف و تقوي را رعايت كنيد از قتل مظلومانه مادر و دختري كه براي فرار از ضرب و شتم آشوبگران به مهد كودك گريختند و يا دختران محجبه كه به صورتشان اسيد پاشيده شد همچنين كشته شدن سربازان وظيفه به دست حاميان مدعي تقلب در انتخابات و .....نيز حرفي به ميان مياورديد . اين دولت نيست كه براي پايان دادن به آشوب دست به قتل دختران و كودكان بي دفاع آلوده ميكند چرا كه اگر قصد دولت از اين قتلها پايان دادن به آشوب و درگيري باشد اولي تر اين بود كه سر كردگان و ليدرهاي اصلي آشوبگران طعمه اين قتلها باشند نه دختران و زنان بي دفاع كه مشاهده صحنه قتلشان احساسات هر ببينده اي را تحريك ميكند و يا مسئولان انتخاباتي كانديدها يي كه نقش كمتري در نا آراميهاي اخير داشتند .در ضمن چطور در مورد قتلي كه به قول شما براي آن كميته حقيقت ياب تشكيل شده است متهم و قاتل پيدا كرده ايد ؟جناب احمد پايان اين صحبتها و بحثها كجاست ؟ پايان اين جدلها كه كه كشته شد و كه كشت ؟ اين مشغله ها براي ايرانيان ايجاد شد تا به بهانه ناآرامي مردم و حكومت ما دولت آمريكا جرات كند و در مرزهاي ايلام و عراق براي دزدي نفت از خط لوله ايران لوله كار گذاري كند . تا دولت بي آبروي انگليس به بهانه نقض حقوق بشر يك ميليارد پوند از اموال مردم كشورتان را كه شايد از ديد آنان بشر به حساب نمي آيند كه حقوقي داشته باشند به نفع خود مصادره ميكند . و ده ها مورد ديگر از پاي مال شدن حقوق مردم ايران آنهم با بهانه نقض حقوق بشر . اگر به واقع اصل را بر تقوا ميدانيد قران كريم پيش روي ماست و داوري ميكند .اگر اين آيه براي نشان دادن خوب از خوبتر و بد از بد تر كافي نيست بفرماييد تا صدها آيه ديگر آورده شود :آيه 13 سوره ممتحنه:اي كسانيكه ايمان آورده ايد با قومي كه خداوند آنان را مورد غضب قرار داده دوستي نكنيد .....

    مطرب آن روز كه از ساغر هستي خبرم داد و برفت

    خبر از ساقي روح البشرم داد و برفت

    ساقي امروز بيامد به در ميكده ليك

    هوس نوش ميش را به سرم داد و برفت

    ميلاد با سعادت يگانه منجي عالم بشزيت مبارك باد.

    + احمد 
    سلام شيداي گرامي. من هم معتقد بودم قتل ندا آقا سلطان ربطي به حوادث اخير ندارد و بيگانگان آنرا به اين موضوعات ربط ميدهند ولي وقتي خبر هاي كشته شده گان ديگر از جمله سهراب اعرابي ترانه موسوي و ديگران و كساني كه در بازداشتگاهها جان باختند را شنيدم متوجه شدم كه اشتباه فكر ميكردم. حالا هم از اشتباهم شرمگين نيستم. آدم هر وقت حقيقت را در يابد دير نيست. بلاخاره آنها هر طرز فكري داشته باشند هموطنان ما بودند .
    پاسخ

    بنام خدا - فرموديد معتقد بوديد "قتل ندا آقا سلطان ربطي به حوادث اخير ندارد"در صورتيکه اتفاقا اين قتل مربوط به وقايع اخير است . اما چند سوال ؟ چرا از بين آشوبگران مرد بايد يک خانم آنهم در محلي خارج از تجمع به قتل برسد ؟ چرا فيلم صحنه اين قتل توسط دو دوربين حرفه اي برداشته شد آنهم با فاصله بسيار کم زماني تقريبا بطور زنده در شبکه بوقچيان به اصطلاح حقوق بشر دوست به نمايش در آمد ؟ چرا گلوله اسلحه اي که در قتل بکار گرفته شده مربوط به اسلحه ايست که در هيچ ارگان داخلي مورد استفاده قرار نميگيرد ؟ چرا حدود 45 دقيقه قبل از وقوع قتل از اين خانم فيلم بر داشته شده است ؟
    پاسخ اين سوالات واضح است اگر منطق داشته باشيم و تحت تاثير تبليغات رسانه دولتهايي قرار نگيريم که در دزدي منابع و ثروتهاي ايرانيان و قتل و کشتار مردم کشورمان از سالهاي دور تا کنون دخيل بوده اند . قران کريم در آيه 6 سوره حجرات ميفرمايد :"« اي کسانيکه ايمان آورده ايد اگر شخص فاسقي خبري براي شما بياورد درباره آن تحقيق کنيد مبادا به گروهي از روي ناداني آسيب برسانيد و از کرده خود پشيمان شويد ".»
    در مورد افرادي که اسمي از آنان آورديد نيز کمي تامل واقعيت را روشن ميکند قتل خانمي که براي تحت تاثير قرار دادن مردم و برانگيختن احساسات آنان به بطور برنامه ريزي شده و زنده از شبکه هاي ماهواره اي پخش شد نشان ميدهد چقدر در زمينه توطئه چيني و شايعه سازي در مضيقه قرار دارند که دست به چونين اعمالي ميزنند .در طي وقايع بعد انتخابات سيلي از اسامي دانشجواني که به قتل رسيده اند را در بوق کردند در حاليکه اوالا چونين اسامي و شخصيتهايي وجود خارجي نداشت ثانيا برخي از اين اشخاص خبر زنده بودن خود را در رسانه هاي داخلي اعلام کردند و اينکه در وقايع اخير اصلا در محلي که به دروغ ذکر شده حضور نداشته اند . اين توطئه ها و شايعه سازيها و کنار هم چيدن آنها براي هر عقل سليم و هر اراده اي که با اندک نسيمي متزلزل نخواهد شد گوياي واقعيت است .
    پيشنهاد ميکنيم به قول امام خميني کمي به حال ملت و مملکت خود دل بسوزانيد .

    ثمره وطن دوستي زير پرچم بيگانه !

    درضمن وبلاگتون خيلي سنگين مياد بالا

    سلام با مطلب سخني با آقاي دكتر محمود احمدي نژاد به بروزم منتظر حضور شما و نظرات زيبايتان هستم. يا علي مدد

    جز اين از ايشانانتظار نمي رفت

    همين بي بي سي براي همه دنيا با زبان هاي مختلف برنامه توليد و پخش ميكند ...اما ما ؟ به جاي اين كه حقيقت انقلاب و اسلام را به دنيا صادر كنيم ، از جواديه با سعادت آباد چت ميكنيم ...