سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

«آشنایان ره عشق گرم خون بخورند

ناکسم گر به شکایت سوی بیگانه روم»

هنگامیکه ستارخان به دفاع از حقوق ملی ایران در آذربایجان برخاست و پس از کشته های بسیار تنها با چند چریک از یاران خود باقی مانده بود از سفارت روسیه پیکی نزد ستارخان عازم شد  که روسیه این امکان را برای شما فراهم میاورد که برای حفظ جان خود پرچم روس را بالای دست بگیرید تا از نیروهای حکومتی آسیبی به شما و یارانتان نرسد . ستارخان این سردار بزرگ ایرانی خطاب به پیک روسیه میگوید :

هفت دولت باید زیرپرچم  ایران قرار گیرد "» . 
از آنجاکه  سالهای سال دولتهای انگلیس و روسیه در ایران در حال رقابت بر سر چنگ اندازی به منابع و ثروتهای ایران بودند و هر یک میکوشیدند تا از طریق مردم فریبی اعتماد ایرانیان را به خود جلب کنند هنگامیکه حکم اعدام شیخ فضل الله نوری اعلام شد کارداران روسیه در ایران نزد شیخ آمدند و از ایشان در خواست کردند که اجازه دهد چند محافظ روسی اطراف منزل شیخ نگهبانی دهند و همچنین دربالای در منزل ,پرچم روسیه برای در امان ماندن ایشان نصب شود. شیخ شهید بعد از شنیدن این پیشنهاد خطاب به کاردار روسیه گفت:
کسیکه محاسن خود را در راه اسلام و خدمت به مردم سفید کرده است ننگ زیر بیرق بیگانه رفتن را نمیپذیرد  »."
و فردای همان روز شیخ در میدان شهر به دار آویخته شد .
حال منش و گفتار این مردان بزرگ را با گفتار و رفتار مدعیان وطن دوستی که داعیه ریاست بر این کشور را دارند مقایسه کنیم .

مدعیانیکه برای رسیدن به مقاصد خود از بیگانه ای استمداد کمک دارند که در حق ایران و ایرانی کمال اعمال غیر انسانی را بکار برده است .

              

               گرگ در پوستین بره

شبکه B.B.C فارسی دولت انگلیس ,که یک ماه مانده به آغاز تبلیغات ریاست جمهوری ایران  آغاز بکار میکند , با ادعای بی طرفی و مستقل بودن از هر جریان سیاسی سعی در آشوب و ایجاد فتنه در کشوری میکند که سالهاست دست خود را از منابع آن کوتاه میبیند .
این شبکه استحماری در حالی ادعای مستقل بودن میکند که اولا بودجه آن بطور مستقیم از طریق وزارت خارجه انگلیس تامیین میشود ثانیا همه مدیران ارشد این شبکه و خبرگزاری بدون استثنا از طریق ملکه انگلیس انتخاب و منصوب میشوند همان ملکه ای که تنها یکی از موضع گیریهای آشکار وی در حق اسلام و مسلمانان اعطای نشان شوالیه افتخار به سلمان رشدی ملعون است .

شبکه B.B.C که برای بسیاری از کشورهایی که در سیاستهای خود مشی ضد استعماری را در پیش گرفته اند به زبانهای رایج  آنها شبکه های رادیویی و تلویزیونی ایجاد کرده است تا از این طریق افکار عامه مردم را با تبلیغات مسموم خود از حکومتها و نظامهای ملیشان جدا و نسبت به سیاستهای استعماری و لائیک غرب نزدیک کند .

اما مدیران شبکه و خبرگزاری بی.بی سی فارسی چه کسانی هستند ؟

 یک نگاه گذارا به هویت این مدیران چهره کریه این شبکه جاسوسی را برملا میکند بخش فارسی این شبکه از آغاز تولد خود تا به اکنون توسط مدیرانی از فرقه ضاله بهائیت سرپرستی شده اند. فرقه بهائیت که از غیر انسانی ترین فرقه ها و از مددکاران صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل است قبله این فرقه و بیت العدل آن در اسرائیل جعلیست و هر ساله سران رژیم صهیونیستی طی مراسمهایی مراتب سپاسگزاری خود را از سران این فرقه به دلیل حمایتهای مالی و سیاسی و تروریستی از رژیم جعلی اعلام میکنند.

اولین مدیر و گوینده بخش فارسی بی. بی. سی که بصورت رادیویی در 29 دسامبر 1940/ 8 دیماه  1319 آغاز بکار کرد ، «حسن موقر بالیوزی بوشهری» از سران فرقه بهائیت  است .
"حسن موقر بالیوزی بوشهری " از اعضای خاندان افنان (خویشان علی محمد باب)، است که به عنوان یکی از سران فرقه بهائی و از کارگزاران مؤثر انگلیس در ایران بود. حسن بالیوزی در سال های 1937 -1960 میلادی ریاست محفل ملّی روحانی بهائیان بریتانیا را به دست گرفت. در سال 1957 شوقی افندی (رهبر بهائیان) بالیوزی را به عنوان یکی از ایادی امرالله منصوب کرد. او سازمان دهنده کنفرانس معروف بهائیان است که در سال 1342 در لندن برگزار شد و اعتراض شدید امام خمینی را برانگیخت.
و اکنون  مدعیان وطن دوستی درد دلها و شکایتهای خود را از ایران و ایرانی نزد کسانی میبرند که در مذهب و عقیده جزو ضد انسانی ترین عقاید (http://brightmind.blogfa.com/post-89.aspx )و برای دولتی نوکری میکنند که در تاراج نفت ایران و دست داشتن به هولوکاست واقعی درایران و مرگ میلیونها نفر از هموطنانشان به دلیل قحطی که مسبب آن دولت انگلیس بوده است سهمی به سزا داشته اند.
آیا مدعیان میهن دوستی که از اهل بیت سلام الله علیها تنها رنگ و ظاهر میشناسند این سخن مولا علی علیه السلام را نشنیده اند که فرمود:

«" کسی که از نیاز خود نزد کافری شکوه کند , گویی از خدا شکوه کرده است


نوشته شده در  چهارشنبه 88/4/24ساعت  12:11 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]