• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : ادعاي وطن دوستي زير پرچم بيگانه ؟
  • نظرات : 15 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد 
    با پوزش كه متن بنده كمي طولاني شد.از شبهاتي كه در جامعه امروز مطرح است اينست كه چرا كساني كه در اين قتلها دست داشته اند به مردم معرفي نميشوند؟ آيا كساني كه اين برنامه ها و صحنه سازي ها را جلو چشم مردم ما آوردند و رسانه هاي بيگانه از سيستم امنيتي ما قوي ترند؟ من شخصا ميدانم كه چنين نيست و حتا فكر آن مرا آزار ميدهد ولي سوال ميشود كه اين چه نيرويي است كه ميتواند جلوي چشم مردم ديگران را بكشد و كسي جلودار آن نيست؟نكته ديگر اينكه بر خلاف ندا آقاسلطان افرادي مثل سهراب اعرابي و محسن روح الاميني نه در خيابان بلكه بعد از بازداشت و احيانا در بازداشتگاه جانشان را از دست داده اند. سوال جامعه اينست و در اين باره شبهاتي مطرح ميشود كه براي اين نمونه شخصا خودم هيچ پاسخي هنوز ندارم.رضاي 12 ساله در بهشت زهرا و با ضربه باتوم جان داده. سوال اينست كه چه كساني باتوم يا اسلحه گرم و سرد در اختيار دارند؟ خواهر گرامي من اينها كه جان باختند بيگانه نبودند هموطن بودند و جان هموطن براي ما عزيز است شما هم اينرا ميدانيد ولي در برابر اين سوالات ما و امثال ما كه دلسوز مردم و كشور اسلاميمان هستيم چگونه پاسخ دهيم؟ من الله توفيق و مجددا سپاس فراوان.
    پاسخ

    بنام خدا -
    جناب احمد اگر نيرويي قدرت جلوگيري از اين اشوبها و قتلها را نداشت بنده و شما هم اکنون چنين بحثي با يکديگر نداشتيم .بنده مطلب اخير را در مورد رسانه هايي که منبع فکري و جهت دهي سياسيشان صهيونيسم با مديريت بهائيان است را به همين دليل آوردم که شما يي که ادعا ميکنيد منصفانه ابراز نظر ميکنيد دروغ بنگاههاي سخن پراکني چون بي بي سي و امثالهم را جهت استناد استفاده نکنيد .
    محض اطلاعتان پسر 12 ساله عليرضا توسلي که در شبکه ها و بوقهاي تبليغاتي به عنوان کوچکترين کشته راه آزادي از آن ياد شد و يکي از سر کردگان گروهک تروريستي منافقين که در کارنامه خود قتل هزاران ايراني اعم از زن و بچه را به ياد گار گذاشته با نقل اين خبر اشک در چشمانش حلقه زد نه تنها به قتل نرسيده بلکه خانواده عليرضا توسلي در مصاحبه اي اعلام کردند فرزندشان در تصادفي در جاده ساوه مجروح و يک روز بعد از حادثه در بيمارستان فوت ميشود جالب اينجاست که بوقهاي صهيونيستي اعلام ميکنند اين مرحوم در روز چهلم کشته شدگان در اشوبها با ضربه باتوم به قتل رسيده اما زمان فوت ايشان يک ماه قبل از چهلم کشته شدگان است .
    اما جنابعالي پاسخ بنده را نداديد که هدفتان از نقل اين مطالب و تکرار دروغهايي که از طريق شبکه هاي صهيوني منتشر شده است در پستي که اختصاص به ماهيت يکي از اين شبکه ها چون بي بي سي فارسي دارد چيست ؟