• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : ادعاي وطن دوستي زير پرچم بيگانه ؟
  • نظرات : 15 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد 
    سلام شيداي گرامي. من هم معتقد بودم قتل ندا آقا سلطان ربطي به حوادث اخير ندارد و بيگانگان آنرا به اين موضوعات ربط ميدهند ولي وقتي خبر هاي كشته شده گان ديگر از جمله سهراب اعرابي ترانه موسوي و ديگران و كساني كه در بازداشتگاهها جان باختند را شنيدم متوجه شدم كه اشتباه فكر ميكردم. حالا هم از اشتباهم شرمگين نيستم. آدم هر وقت حقيقت را در يابد دير نيست. بلاخاره آنها هر طرز فكري داشته باشند هموطنان ما بودند .
    پاسخ

    بنام خدا - فرموديد معتقد بوديد "قتل ندا آقا سلطان ربطي به حوادث اخير ندارد"در صورتيکه اتفاقا اين قتل مربوط به وقايع اخير است . اما چند سوال ؟ چرا از بين آشوبگران مرد بايد يک خانم آنهم در محلي خارج از تجمع به قتل برسد ؟ چرا فيلم صحنه اين قتل توسط دو دوربين حرفه اي برداشته شد آنهم با فاصله بسيار کم زماني تقريبا بطور زنده در شبکه بوقچيان به اصطلاح حقوق بشر دوست به نمايش در آمد ؟ چرا گلوله اسلحه اي که در قتل بکار گرفته شده مربوط به اسلحه ايست که در هيچ ارگان داخلي مورد استفاده قرار نميگيرد ؟ چرا حدود 45 دقيقه قبل از وقوع قتل از اين خانم فيلم بر داشته شده است ؟
    پاسخ اين سوالات واضح است اگر منطق داشته باشيم و تحت تاثير تبليغات رسانه دولتهايي قرار نگيريم که در دزدي منابع و ثروتهاي ايرانيان و قتل و کشتار مردم کشورمان از سالهاي دور تا کنون دخيل بوده اند . قران کريم در آيه 6 سوره حجرات ميفرمايد :"« اي کسانيکه ايمان آورده ايد اگر شخص فاسقي خبري براي شما بياورد درباره آن تحقيق کنيد مبادا به گروهي از روي ناداني آسيب برسانيد و از کرده خود پشيمان شويد ".»
    در مورد افرادي که اسمي از آنان آورديد نيز کمي تامل واقعيت را روشن ميکند قتل خانمي که براي تحت تاثير قرار دادن مردم و برانگيختن احساسات آنان به بطور برنامه ريزي شده و زنده از شبکه هاي ماهواره اي پخش شد نشان ميدهد چقدر در زمينه توطئه چيني و شايعه سازي در مضيقه قرار دارند که دست به چونين اعمالي ميزنند .در طي وقايع بعد انتخابات سيلي از اسامي دانشجواني که به قتل رسيده اند را در بوق کردند در حاليکه اوالا چونين اسامي و شخصيتهايي وجود خارجي نداشت ثانيا برخي از اين اشخاص خبر زنده بودن خود را در رسانه هاي داخلي اعلام کردند و اينکه در وقايع اخير اصلا در محلي که به دروغ ذکر شده حضور نداشته اند . اين توطئه ها و شايعه سازيها و کنار هم چيدن آنها براي هر عقل سليم و هر اراده اي که با اندک نسيمي متزلزل نخواهد شد گوياي واقعيت است .
    پيشنهاد ميکنيم به قول امام خميني کمي به حال ملت و مملکت خود دل بسوزانيد .