• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : ادعاي وطن دوستي زير پرچم بيگانه ؟
  • نظرات : 15 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + poop 

    در ضمن ندا آقا سلطان به كنار

    ترانه موسوي كه ظاهرا مورد آزار جنسي قرار گرفته و بعد كشته شده و جنازه سوخته وي در بيابانهاي اطراف قزوين كشف شده...به خانواده اش هم كه بسيج گفته در رانندگي كشته شده...و چيزهايي كه يكي از پزشكان بيمارستانش تكذيب كرد.در ضمن اعترافاتي كه از تلويزيون پخش شده هم طبق سخنان آيت الله منتظري
    چه از نظر شرعي و چه قانوني مورد داره....

    گذشته از اينها تهمت ضد مسلمان زدن و منافق و .... كه روزنامه هايي همچون كيهان و يا خبرگزاريهاي فارس و ايرنا انجام ميدهند عاقبت خوشي ندارد.


    به هر حال اينها اخباري بود كه صداوسيماي ما جرات گفتنش را نداره و از آنجا كه امروزه ميتوان حتي با موبايل فيلمبرداري كرد ميشود قتل نداها و جنايت مامورين دولتي را به رخ جهانيان كشيد.
    وقتي صداوسيما همه اش يكجانبه گرايي و سانسور است...نبايد از مردم انتظار ديدن كنالهايي همچون بيبيسي را نداشت.......

    پاسخ

    بنام خدا - شخصيکه منبع و سند ابراز نظرهايش رسانه هاي دروغپرداز صهيونيستيست چندان دور از انتظار نيست که در ادعاهايش دروغ هاي دست چندم هم به چشم بخورد . خانم ترانه موسوي بنا بر اذعان خانواده ايشان کمتر از يک ساعت به دليل حضور در تجمع باز داشت و سپس آزاد شدند و مدتي بعد به دليل روابط غير اخلاقي و هتک حرمت توسط يک متجاوز اقدام به خود سوزي کردند . اين اظهارات مقامات دولتي نيست بلکه اظهارات خانواده ايشان است حال اگر شما در اين بين بنا به تعصب و يا دلايل مالي تمايل داريد کاسه داغ تر از آش باشيد نه براي ملت ما مشکل ساز خواهيد بود و نه براي حکومت و نظام بلکه اين ادعاها باعث روشن شدن هويت و تشخيص سره از ناسره خواهد بود .