mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

ادامه :

انقلاب مردمي مصر از اين جهت وام گرفته و پرشباهت با انقلاب اسلامي ايران است که اولا مردم مصر در خواسته هايشان دقيقا همان خواسته هاي مردم ايران را دارند از قرار:1- عدم وابستگي و سرسپردگي نظام حاکم به آمريکا و غرب و حمايت از رژيم صهيونيستي 2- نظام حاکمي که مدافع ملت مظلوم فلسطين باشد نه رژيم صهيونيستي 3- برقراري حاکميت اسلامي آنچانکه مانند زمان مبارک مردم حتي از وظايف شرعي خود محروم نشوند و فضاي آزاد براي ابراز خواسته هاي دينيشان که در زمان مبارک بسياري از مردم مصر به دليل نظرات و يا اعمالي که نشان از اسلام و حرمت آن بود در زندانهاي رژيم مبارک شکنجه و به حبس هاي طولاني مدت محکوم ميشدند 4- وضعيت بهتر معيشتي و پيشرفت جامعه مصر در صورت عدم وابستگي به غرب .

اين تنها گوشه اي از دلايل الگو گرفتن و شباهت اين انقلاب از انقلاب اسلامي ايران است همچنانکه امام خميني رحمه الله عليه بارها اين قيام مردمي را متاثر از انقلاب ايران پيش بيني کرده بودند و حتي امام خامنه اي در بيانات سالهاي پيش اعلام کردند مردم مصر حمايت سران خود را از رژيم صهيونيستي تحمل نخواهند کرد و باز در خطبه عربي ايشان خطاب به مردم مصر اين شباهت و تحسين و حمايت ايشان از اين انقلاب خود دليلي گويا بر اين مطلب است .

متن کامل ترجمه خطبه عربي رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم مصر:

“اکنون در دنياي اسلام حادثه اي بزرگ و باشکوه و سرنوشت‌ساز در حال وقوع است. حادثه‌ اي که مي تواند همه معادلات استکبار را در اين منطقه بسود اسلام و بسود ملت‌ها دگرگون سازد. حادثه‌ اي که مي تواند عزت و کرامت را به ملت‌هاي عرب و امت اسلامي برگرداند و غبار ده‌ها سال رفتار ظالمانه و تحقير و تذليلي را که از سوي آمريکا و غرب بر اين ملت‌هاي کهن و ريشه‌دار وارد آمد، از سر و روي آن‌ها پاک کند.”……

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1245609