درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بنيامين ماشا 
شابات شالوم شيدا
در راستاي مطرح كردن مضوعات و باحث منطقه و بين الملي در كامنت دوني، اين خبر رو نشر مكينم!

تاريخ انتخابات سراسري سرزمين‌هاي فلسطيني اعلام شد

محمود عباس، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني روز جمعه به طور رسمي اعلام کرد که انتخابات پارلماني و رياست جمهوري فلسطيني‌ها روز ?? ژانويه ????، چهارم بهمن ماه، برگزار خواهد شد.

حماس اعلام کرده است که چون توافقي با جنبش فتح بر سر برگزاري انتخابات صورت نگرفته است، در اين انتخابات شرکت نخواهد کرد. يکي از مقام‌هاي حماس به خبرگزاري رويترز گفته است که اين جنبش تلاش خواهد کرد تا براي مقابله با محمود عباس، انتخابات خود را در تاريخ ديگري برگزار کند.

خبرگزاري فرانسه در همين زمينه از زبان يک تحليل‌گر سياسي مي‌گويد، در صورت به نتيجه نرسيدن مذاکرات سازش بين گروه‌هاي فلسطيني که با ميانجي‌گري مصر در جريان است، خطر تحريم انتخابات از جانب رقباي سياسي آقاي عباس بسيار محتمل به نظر مي‌رسد

--------------------------------------------

حالا با اين كار حماس ،خودشون دارن راه رو براي تجزيه فليطين به "حماسساتن" و كرانه باختري" هموار ميكنن! يعني "يك ملت،با 2 دولت"

پاسخ

بنام خدا - از كي تا بحال محمود عباس بهائي حامي صهيونيستها نماينده مردم فلسطين شده ؟ محمود عباس با درخواست تاخير در رسيدگي به پرونده نسل كشي در غزه نشان داد هر مذاكره اي كه تا بحال با سران آدمكشان صهيونيست ترتيب داده تنها در جهت منافع صهيونيستهها بوده . نمايندگان مردم فلسطين همان كساني هستند كه پس از انتخاباتي كه صحت آنرا سازمان ملل هم تاييد كرد توسط رژيم صهيونيستي ربوده و قتل عام شدند .محمود عباس بهائي نيز بايد منتظر انتفاضه سوم فلسطين باشد كه ميخهاي تابوت وي و رژيم صهيونيستي را خواهد كوبيد.مردم فلسطين با يکديگر اختلافي ندارند که منتظر طرح صلح جنايتکاران جنگي باشند تنها چند سرکرده و جاسوس اسرائيل جعلي با ربودن مناصب دولتي فلسطين در حال خدمت رساني به رژيم صهيونيستي هستند که با در پيش گرفتن همين منوال به زودي بدست مردم فلسطين محاکمه خواهند شد .