• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : دستي بر فراز همه دستها
  • نظرات : 27 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ادامه...

    3. خودتان هم خوب مي دانيد يکي از عوامل فشار بر روي کالاهاي صهيونيستي و تحريم آنان دولت ها هستند.

    خوشبختانه با تصويب طرح تحريم اين کالاها در مجلس ، اين اميد مي رود که دولت آقاي احمدي نژاد با توجه به خواسته هاي مکرر از ايشان ، اين طرح را اجرايي نمايد. البته به نظر من گروه ها، تشکلهاي دانشجويي، و... بايد سرسختانه از دولت بخواهند که طرح مجلس را به اجرا در آورد.

    بنده خودم هفته پيش با نماينده شهرستان در مجلس در همين مورد صحبت کردم و خواستار تسريع اين قانون شدم . به نظرم بد نيست دوستاني هم که با افراد مجلس و دولت از نزديک در ارتباطند و با آنها آشنايي دارند، از طريق صحبت به آنان خواستار اجرايي شدن هر چه سريع تر اين قانون شوند.

    3. چند ماه پيش با عده اي از جوانان فعال جلسه ايي داشتيم پيرامون همين تحريم کالاهاي صهيونيستي. هر کس نظري مي داد. يکي از آگاهي دادن به مردم نسبت به اين نوع کالا ها مي گفت . ديگري از فعاليت هاي فرهنگي که مي شود در اين راستا انجام مي داد مي گفت . عزيزي از وظيفه قلم به دستان و نويسندگان در اين زمينه مي گفت. . دوستي از تحصن در مقابل اين شرکت ها سخن مي راند . برادري از فشار بر دولت براي فشار آوردن به اين شرکت ها سخن مي گفت و خلاصه مجلس گرم شده بود که يکي از بچه ها دادش بالا اومد که :

    اي آقا! چي ميگيد شما . اصلا بايد ريشه اين شرکت ها رو از توي ايران کند. بايد اين شرکت ها رو هر طور شده نابود کرد در حقيقت زبان خوش را براي اين گونه شرکت ها کافي نمي دانست راستش را بخواهيد به نظر من آخرش هم مجبور ميشيم با بازوي قدرت بياندازيمشان بيرون!

    ....

    خودتان هم مي دانيد گفتني ها در مورد غزه و مقاومت و راهکارهاي محو اسرائيل و ... زياد است . گفتني هايي که انشالله روزي با لطف و کمک حضرت حق به عمل بپيوندد و شاهد عزت و عظمت اسلام باشيم به پرچم داري امام عصر عليه السلام

    .

    يا علي مدد