• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : دستي بر فراز همه دستها
  • نظرات : 27 خصوصي ، 24 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    چندين روز است که منتظر مطلبتان در مورد مقاومت دليرمردان و شيرزنان غزه بودم. شکر خدا با وجود مريضي سختي که در اين چند روزه دچار آن شده ام توانستم مطلبتان را بخوانم که البته مثل هميشه استفاده بردم.

    ......................

    1. عنوان مطلب:

    عنوان مطلب در واقع همان چيزي هست که که همه مقاومين و غيرت مندان جهان دل به آن داده اند. راستش را بخواهيد دقيقا برخي از اين سران عرب از اين موضوع که دست خداوند بالاي همه دستهاست غافلند و به همين خاطر است که با سکوتشان و ضربه هاي پنهانيشان به مقاومت لبنان و فلسطين حتي مردمان کشورشان را نيز خشمگين نموده ند. برخي از آنان واقعا فکر مي کنند که همه کاره اين جهان رژيم جعلي صهيونيستي و امريکا و انگليس هستند. در نقطه مقابل اين تفکر همان طور که شما هم عرض کرديد تفکر دليرمردان و شيرزنان مقاومي هست که توانستند با خونشان و مقاومت جانانه اشان نه تنها ضربه سختي بر کفار حربي و مستکبران فرود آورند بلکه به جهانيان به اثبات برسانند که با ياري خداوند مي شود با خون به مانند حسين عليه السلام که بر شمشير پيروز شد، بر مرکاوا و آپاچي و موشک هاي هواپيماهاي کفر نيز غلبه کرد.

    2. در اين چند روزه افراد و وبلاگ ها و سايت هاي زيادي به ارائه راه حل هايي براي روش تحريم کالاهاي صهيونيستي ارائه کرده اند که احتمالا در جريان هستيد.

    مثلا جنبش دانشجويا ن جهان اسلام، سايت اخوت، و وبلاگ هاي فعال در زمينه هاي صهيونيسم و مقاومت و... .

    پيشنهاد شما هم مبني بر ارتباط با دانشجويان خارجي بسيار خوب است که البته پتانسيل فعالي را مي طلبد من جمله شناسايي افرادي يا وب نويس هايي که که حداقل بتوانند با دو زبان تکلم نمايند و در اين چند روزه و البته بعد از جنگ غزه ( با توجه به وضعيت جهان) به طور دائم فعاليت نمايند