• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : پاسخ به يك دروغ
  • نظرات : 4 خصوصي ، 24 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    كاش منابع خود براي اثبات اين ادعاها را مي آورديد تا به آنها نگاهي مي انداختيم.نگاشته ايي كه آورده ايد پر از تشويش است. مثل آنجا كه مي گوييدكه درنتيجه مورد غضب الهي واقع وچهل سال در صحراي سينا سرگردان مي شوند.

    اين در حاليست كه اين هجرت ناخواسته به دليل تجاوز به سرزمين آنها صورت گرفت.سرزميني كه از زمان سليمان نبي ار آن اين قوم بود.

    سرزمين اسراييل را تازيان طبق مستندات تاريخي اشغال كردند .در زماني كه اين بربر ها به نام اسلام به قتل عام مي پرداختند.

    در پايان بهتر است معني صهونيسم را بدانيد و بعد با آن مبارزه كنيد.صهيونيسم مي داني يعني چه؟

    پاسخ

    بنام خدا منابع در مورد تاريخ بيت المقدس و سرزمين فلسطين کتاب « تاريخ اورشليم (بيت المقدس)» نوشته سيد جعفر حميدي -انتشارات امير كبير کتاب « مسجدالاقصي و بيت‏المقدس‏» نوشته جميل موحدخوئي -انتشارات : نمايشگاه و نشر كتابدر اين مورد کتابها و مقالات بسيارند حتي از نويسندگان غير عرب و غير مسلمان سايت انگليسي تاريخ فلسطين http://www.palestinehistory.com/اينکه قوم بني اسرائيل به دليل سرکشي از فرمان خداوند در وارد نشدن به بيت المقدس آواره شدند در کجاي اين جمله که يکي از مستندات تاريخي است حتي در قران کريم هم ذکر آن امده است تشويش به چشم ميخود ؟ تشويش از شما و ذهن مضطرب شماست که با ادعاي ايران دوستي براي ادمکشان دزد صهيون سينه چاک ميکنيد . "هجرت ناخواسته به دليل تجاوز به سرزمين آنها "؟ در همين يک جمله حقانيت سخنان خود را به معرض نمايش گذاشتيد اگر فلسطين سرزمين حقيقي يهوديان بود چرا در مقابل تجاوز به آن از خود دفاع نکردند ؟ و چرا به جاي مبارزه براي آب و خاک اجداديشان فرار را بر قرار ترجيح دادند ؟ آورديد "سرزميني كه از زمان سليمان نبي ار آن اين قوم بود." به ابتداي مطلب توجه کنيد و زمان آنرا دقت کنيد چرا که تاريخ فلسطين در اين مطلب از دوازده هزار سال پيش بررسي شده حضرت سليمان در چه تاريخي ميزيسته اند ؟ و اساسا سر جمع حکومت حضرت سليمان و انبيايي که يهود آنان را منتسب به بني اسرائيل ميدانند به چند سال ميرسد ؟ از همان کتب البته احتمالي جستجو کنيد که در زمان فتح بيت المقدس به دست مسلمانان چند تن از ساکنان اين منطقه کشتار شدند چند معبد و کليسا و .. ويران شد . در عوض در زمان صليبيها چند شهر و ابادي اين منطقه آباد شد . چرا کليساهاي قديمي و اماکن مسيحيان در زمان فتح اسلامي هيچ يک مورد تخريب واقع نشد چرا مقدس ترين کليساي مسيحيان بنام کليساي قيامت تا قبل از اشغال ادم کشان صهيونيست زيارتگاه مسيحيان اقصي نقاط جهان بود لکن پس از اشغال نه تنها مسيحيان از زيارت اين مکان و اماکن مقدسه مشابه آن محدود شدند بلکه حدود دو ماه پيش اشغالگران صهيونيست مسيحياني که قصد زيارت اين مکان مقدس را داشتند با زور و ضرب و شتم مانع مراسم مذهبي آنان شدند سال گذشته نيز رفقاي نزاد پرستتان در شب عيد مسيحيان در يکي از کليساهاي فلسطين نارنجک پر تاب کردندو عيدي شايسته اي را تقديم مسيحيان اين خطه کردند . در مورد معناي صهيونيسم پرسيديد : پسوند « ايسم» همواره اسم قبل از خودرا نمايه و سمبلي از يک مکتب معرفي ميکند . و اما اسم صهيون از اسم کوهي در جنوب غربي بيت المقدس گرفته شده که به معناي پر آفتاب است جالب است که بدانيم اسم کوه صهيون يا صيون در کتاب مقدس با عنوان " قلعه يبوسيان" از آن نام برده شده که يبوسيان چنانکه در مطلب فوق آمد يکي از صاحبان اصلي سرزمين فلسطين بودند که هزاران سال قبل از بني اسرائيل در اين سرزمين زندگي ميکردند . و جالبتر اينکه اين کوه پس از دوران حضرت داوود اهميت پيدا کرد و در زمان نبوت موسي کليم الله اين کوه هيچ جايگاهي نداشته است . در کل به اعتقاد علماي يهود و مسيحي صهيون آرزوي قوم‏خداوند است كه طي آن فرصتي براي حمايت ومحافظت و خدمت او بدست آورند . اما صهيونيسم از اين نام ظاهرا مذهبي براي تحت پوشش قرار دادن سياستهاي ضد بشري خود در سايه دين استفاده کرده است .البته در مورد معناي صهيونيسم و خصوص صيون نقلهاي زياديست که اهم آن همين موارد بود .حقا که شايسته دفاع از دزديهاي اربابان صهيونيست خود هستيد .