سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

http://uplud.co.cc/25/1270955224.jpg

در حالیکه مسلمانان دنیا با بهانه اختلافات جزئی مذهبی چون شعیه و سنی و ... بر خلاف آموزه های قرآن راه تفرق و جدایی را پیش گرفته اند یهودیان دقیقا با همین بهانه و با دست آویز قرار دادن دین و مذهب خود با وجود اختلافات شدید مذهبی و تاریخی بین یکدیگر سرزمین مسلمانان را میربایند و با نسل کشی و تخریب خود را در خانه و وطن دیگری ساکن میکنند .

یهودیان به بهانه یهودیت هسته های واحد و منسجم تشکیل میدهند , از آنطرف مسلمانان با علم کردن اختلافات مذهبی خود را از یاری رساندن به همکیش خود مبری میکنند .

یهودیان آثار دینی و مذهبی خود را نه تنها احیا میکنند بلکه تلاش بسیاری در تاریخ سازی و جعل اماکن مذهبی یهود چون احیا معبد سلیمان در سرزمینی که طبق اسناد تاریخی هیچ دلیل و مدرکی بر وجود آن در سرزمین فلسطین وجود ندارد میکنند , از آن طرف مسلمانان در سکوت نظاره گر ویرانی اماکن مقدسی هستند که در قرآن کریم بارها به قداست آنها تاکید شده است دیوارهای مسجد الاقصی با اعمال تخریبی صهیونیستها در حال ریزیش و ویرانیست و مسلمانان در سکوت نظاره میکنند . حتی این بی توجهی را از حد گذرانده و در برخی از کشورها چون کشور ما ایران با القائات حامیان صهیونیسم در مقابل تخریب اماکن مقدس مسلمانان با شعارهای ظاهرا ملی گرایانه هم وطنان خود را به عدم واکنش در مقابل اهانت و تخریب اماکن مقدس اسلامی تشویق و ترقیب میکنند .

و تنها مدافعان اماکن مقدس اسلامی در این بین فلسطینیان بی دفاع هستند که با دستان خالی از قبله اول خود دفاع میکنند در حالیکه دیگر هیچ توقعی از مسلمانان و همکیشان بی غیرت خود در یاری رساندن و مانع شدن از ویرانی اماکن مقدس اسلامی ندارند .

بیش از چهار روز است که نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در محاصره نظامیان صهیونیست قرار گرفته اند به این دلیل که به تهاجم و بی حرمتی صهیونیستها به این مکان مقدس و محل عروج پیامبر صل الله علیه و آله وسلم اعتراض داشتند بیش از چهار روز است 200 نمازگزار فلسطینی درحالیکه شهرک نشینان یهودی و نظامیان صهیونیست مانع رسیدن آب و غذا به آنان شده اند در این مسجد مقدس محاصره و هر لحظه تهدید به مرگ میشوند .کودکان و جوانان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده میشوند و ژس از چندی پیکرهایی از آنان تحویل خانواده هایشان میشود که خالی از اعضا و جوارح چون قلب و کلیه و ... است .(فروش اعضای بدن فلسطینیان توسط ارتش رژیم صهیونیستی-تصویر )

و در این بین نفسی از کشورهای اسلامی بلند نمیشود . برای از این بین بردن آیینی ریشه دار چه راهی بهتر از تخریب و ویرانی مقدسات و اماکن مذهبی آن آیین تا به مرور زمان و نداشتن آثاری از وجود آن به خودی خود به فراموشی سپرده شود ؟

به راستی که فلسطینیان سنی مذهب بسیار مسلمان تر از ما شیعیان مدعی هستند .


نوشته شده در  سه شنبه 88/7/14ساعت  6:35 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]