سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

تحولات اخیر در سطح جهان تحولات بی نظیریست که خود منجر به بزرگترین وقایع تاریخ خواهد بود  . در کنار هم قرار دادن این تحولات نتیجه کامل و مشخصی بدست میدهد :
شکست و تلفات سنگین آمریکا در عراق , بحران مالی و اقتصادی در غرب بویژه در آمریکا , سقوط بانکهای معتبر جهانی حتی بانکهای موفق سوئیسی , ورشکستگی بزرگترین شرکتهای تجاری غرب بخصوص کارخانجات خود رو سازی که ملاک مهمی در تعیین موفقیت اقتصادی و صنعتی کشورها هستند , انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست جمهوری خواهان حامی جنگ , سپردن حکومت امریکا در بدترین شرایط به یک سیاه پوست آنهم در حکومتی که شدیدترین برخوردهای نژاد پرستانه را با رنگین پوستان دارند و از همه مهمتر بروز اختلافات شدید در حد سران رژیم صهیونیستی آنچنانکه پس از برکناری اولمرت در حالیکه موقعیت مناسبی برای «تسیپی لیونی» برای تشکیل کابینه در اختیار بود این اختلافات به حدی برسد که وی از تشکیل کابینه ائتلافی عاجز شود .

 در حالیکه این اختلافات نه تنها در حد سران بلکه در جامعه عامه صهیونیستی بشدت شیوع یافته به نحویکه صهیونیستهای ساکن در فلسطین اشغالی دیگر میلی و امیدی به تحقق  رویای «اسرائیل بزرگ» ندارند .چرا که در طی جنگ سی و سه روزه به آنان ثابت شد ارتش و حکومت صهیونیستی قادر به دفاع از آنان نخواهد بود .به علاوه با بروز بحران مالی در غرب هم اکنون رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط اقتصادی قرار گرفته که بشدت میکوشد این ضعف را با شایعه سازی پوشش دهد چرا که اقتصاد فلسطین اشغالی رابطه مستقیم با اقتصاد آمریکا و غرب بعنوان حامیان مالی و تجاری خود دارد  .
 به همین دلیل در اوج ضعف و زوال شایعاتی نظیر ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان, شایعه حمله نظامی اسرائیل جعلی به ایران در آبان ماه سال جاری و .. منتشر میکند تا نشان دهد هنوز پا برجاست و در موضع قدرت قرار دارد.
 برای تشدید این سیاست و پوشش دادن اختلافات بی سابقه در درون رژیم, محاصره نوار غزه را بنحوی شدت میبخشدکه نیروگاه تامیین کننده برق غزه روزها از فعالیت باز میایستد , غزه در خاموشی به سر میبرد تمامی فعالیتهای تجاری و روز مره در این شهر متوقف میشود تا خبر آن نقل رسانه های عربی و اسلامی قرار گیرد تا کمتر به مسئله اختلافات داخلی رژیم که از نوع اختلافات ایدئولوژیکی یعنی بقا و عدم بقا رژیم صهیونیستی است  پرداخته شود .
                   

      تظاهرات یهودیان در فلسطین اشغالی

اکنون جامعه صهیونیستی مانند گذشته دیگر آن شور و آرمان تحقق «اسرائیل بزرگ», « نیل تا فرات» را ندارد بلکه تنها دغدغه فعلی آن زوال و سرنگونی قریب الوقوع این رژیم است. همچنانکه وضعیت اقتصادی در فلسطین اشغالی با وجود پنهان داشتن آن در رسانه ها به اندازه ای بحرانیست که تبلیغات توریست و سفر به فلسطین اشغالی هم اکنون از داغترین و پر کارترین تبلیغات در سطح جهانی قرار گرفته تا از این طریق بتوانند قسمتی از کمبودهای شدید مالی که به مرور زمان بیشتر در جامعه صهیونیستی آشکار خواهد شد را پوشش دهند .
پوشش این کمبود حتی از پوشش فقر و در هم شکستگی اقتصادی در آمریکا و اروپا  نیز مهمتر و حیاتی تر است چرا که بی اعتمادی و شرایط بد اقتصادی در این رژیم نه تنها میل به مهاجرت به فلسطین اشغالی را کاهش خواهد داد بلکه باعث مهاجرت معکوس و بی اعتباری و زوال موجودیت آن خواهد شد چرا که اسرائیل جعلی شصت ساله , نه به واسطه صدها سال تاریخ و تمدن نداشته, بلکه بواسطه سرازیر شدن پول و رونق اقتصادی و وارد کردن متخصصان و کارشناسان در حرفه های مختلف در فلسطین اشغالی به همراه وارد کردن جمعیت یهودی است که تا این زمان در جامعه غرب به رسمیت شناخته میشد .
اما در این میان رسانه های ایرانی و اسلامی میتوانستند نقش بسیار مهمی در پوشش دادن ضعف و زوال این رژیم ایفا کنند, یعنی دقیقا همان اطلاع رسانی که در روزهای اخیر غرب شدیدا از آن وحشت دارد و خود در این روزها در مورد اخبار بحران به ویژه بحران و ضعف در جامعه صهیونیستی, رسانه های خود را منع میکند . در حالیکه پوشش رسانه ای زوال رژیم و سیاستهای صهیونیستی آمریکا راه بسیار ساده و کم هزینه ایست در جهت نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی که ظاهرا رسانه های ایران به دلیل آنکه همواره خود را در موضع دفاع میدیدند رغبتی به انتشار و انعکاس این اخبار در سطح بین المللی ندارند و این فرصت فوق العاده را به راحتی از دست میدهند .
جالب است که مدیران رسانه ای کشور برای یهودیان ساکن فلسطین اشغالی سایتها و پایگاههای اطلاع رسانی به زبان عبری بر پا میکنند آنهم با موضوعاتی مانند دفاع مقدس ایران , معرفی نهادهای نظامی و سپاهی واخبار سیاسی داخلی کشورمان که همه گی در جهت بهره گیری صهیونیستها از اطلاعاتیست که باید محرمانه بماند و یا حد اقل برای غیر ایرانیها تبلیغ نشود, لیکن این سایتها و پایگاههای عبری زبان تبدیل به منبع خبری سازمانهای جاسوسی اسرائیل جعلی قرار میگیرند. در حالیکه از همین سایتها میتوان در ترویج و ترغیب یهودیان صهیونیست,مردم آمریکا و اروپا به مخالفت و نارضایتی از سیاستهای دولتهای صهیونیستیشان  بهره جست . در این باره در شرایط کنونی نیازی به دروغپردازی و شایعه سازی, همچنانکه رسانه های غربی در مورد کشور ما اعمال میکنند نیست بلکه انعکاس واقعی اخبار سیاسی _اقتصادی از اسرائیل جعلی وآمریکا  ... برای جامعه صهیونیست و مردم غرب کافی خواهد بود .
حتی سایتهاو وبلاگهای فارسی زبان نیز میتوانند با انتشار و وسعت بخشیدن این اخبار توجه رسانه ها و سایتهای تحلیل گر اخبار ایران را که یکی از منابع خبریشان سایتها و پایگاههای ایرانیست به خود جلب کنند لیکن ما ایرانیان تا خطر را در مقابل خود احساس نکنیم میلی برای دفع و مقابله با آن نخواهیم داشت .


نوشته شده در  جمعه 87/8/24ساعت  6:14 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]