سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

پس از انقلاب اسلامی کشورمان و پشت سر گذاردن جنگ تحمیلی هشت ساله آهسته و بی صدا فرهنگ مبارزه با استعمار تنها تبدیل به شعار شد و مردم نیز مقابله با سیاستهای کینه توزانه آمریکا نسبت به کشورمان را تنها واگذار به دولت و دولتمردان کردند , دولتهای پیشین نیز به آسودگی مرزها ی خاکی و رسانه ای را بروی جاسوسان زیر پوشش خبرنگار و بازرگانان و توریستها  گشودند و با خونسردی  شگفت آوری تمام راههای  نفوذ سیاستهای لائیک و استحماری غرب را با آزاد قرار دادن استفاده از شبکه های ماهواره ای و ... به راحتی گشودند .
و طبق القائات همین  رسانه های صهیونیستی بود که به راحتی بحث مذاکره با آمریکا مطرح میشود و چندان نفرت و انزجاری را برنمی انگیزد و بعنوان امری معقول و سیاستی رایج به آن اشاره میشود  .

در حالیکه باید پرسید هم اکنون که رئیس جمهور به ظاهر جدید امریکا خواستار گفتگو با ایران است در جهت نمایش حسن نیت خود تا به اکنون چه عذرخواهی ,چه عملی و چه رفتاری  بابت جبران خسارات بیشمارآمریکا و غرب  علیه ملت ایران را جایگزین رفتار خصمانه خود کرده است ؟

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2009%5C7%5C3%5Cimg633822129662968750.jpg
یکی از ارمغانهای دیروز آمریکا به ملت ایران انهدام هواپیمای مسافر بری

آیا آمریکا و باراک اوبامای متقاضی گفتگو با ایران تا به اکنون رفتار و سیاستی در جهت جبران خسارات عظیم  خود به ایران اتخاذ کرده اند که ایران امید به حسن نیت چنین دولتی داشته باشد ؟

به عنوان نمونه آیا اوباما تغییری در سیاستهای تحریمی آمریکا علیه ایران اتخاذ کرده است ؟ جالب اینکه تحریم های اقتصادی و صنعتی علیه کشورمان در دوران رئیس جمهور مدعی صلح نه تنها تمدید شد بلکه به حداکثر میزان خود رسیده است از اولین فعالیتهای ریاست جهوری باراک اوباما امضا تمدید تحریمات اقتصادی و صنعتی علیه ایران بود.
از دستاوردهای جدید دولت اوباما اختصاص 55 میلیون دلاربه پنتاگون (که البته رقم حقیقی آنرا هرگز فاش نخواهند کرد), آنهم جهت براندازی به شیوه غیر مسلحانه و نرم در کشورمان است .

دو سال گذشته در دوران ریاست جمهوری جورج بوش 20 میلیارد دلار تجهیزات نظامی آمریکا وارد عربستان شدآنهم  با شعار" مقابله با خطر ایران"  هم اکنون سلاحهای اهدایی آمریکا به عربستان سر از عملیاتهای تروریستی عوامل آمریکا و عربستان درنواحی مختلف ایران چون بلوچستان و .... در میاورند ,و سعودیان بیشتر از زمان جورج بوش به شیعیان هجوم میبرند و بیشتر از هر زمانی نسبت به ایران و ایرانیان ابراز دشمنی میکنند و اینها همه در زمان اوبامای برنده جایزه پوشالی صلح صورت میگیرد .
رفتار دولت اوباما بعد از درخواست مذاکره نه تنها با دولت بلکه آیا در قبال ایرانیان نیز تغییری داشته است ؟

ایرانیان همچنان برای ورود به خاک امریکا با انواع توهینها اعم از انگشت نگاری و حتی بازداشتهای چند هفته ای روبرو هستند , اساتید ورزشکاران و حتی دولتمردان کشورمان در دوران اوبامای برنده جایزه صلح در ورود به آمریکا و صدور ویزا با ممانعت و کارشکنی روبرو هستند . در حالیکه عوامل جاسوسی آمریکا و انگلیس با سابقه عملیتهای تروریستی و جاسوسی غرب در ایران وارد کشورمان میشوند و حتی در وقایع انتخابات از صحنه گردانان اصلی آشوبهای خیابانی هستند اما ایران باید در مقابل ورود این عناصر اطلاعاتی غرب با بخشندگی تمام رفتار کند .

خبرنگاران و فیلمسازان ایرانی همچنان که در دوران دولتهای پیشین آمریکا حق تهیه خبر و گزارش و فیلم را در خاک آمریکا نداشتند امروز با ممانعت بیشتری از سوی مراجع دولتی آمریکا روبرو هستند در حالیکه در ایران خبرگزاریهای صهیونیستی آمریکا آزادانه میتوانند از هرنقطه ای و با هر شخصیتی مصاحبه کنند و ایران هم حق ندارد اعتراضی داشته باشد چرا که بر خلاف آزادی بیان و حقوق بشر است, در حالیکه مولا علی علیه السلام فرمودند :"« رعایت حق کسی که او حقش را محترم نمیشمارد,  نوعی بردگی است "» .

از سیاستهای حیله گرانه اوباما در خصوص فلسطین فقط یک نمونه آن دروغ اوباما جهت به ظاهر  تحت فشار گذاشتن رژیم صهیونیستی  در مورد توقف شهرک سازیها در فلسطین اشغالی بود که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حضور سران کشورها آنرا اعلام کرد اما چندی پیش نشان داد طرح این مسئله یک دروغ تبلیغاتی بیشتر نبوده است چرا که هیلاری کلینگتون در سفر اخیر خود به فلسطین اشغالی اعلام کرد توقف شهرک‌سازی در اراضی فلسطینیان به عنوان پیش‌شرط برای مذاکرات صلح مطرح نبوده و به کل منکر آگهی تبلیغاتی اوباما در مجمع سازمان ملل شد .

دیرور بوش برای جلب اعتماد ملتهای مسلمان در همایشهای مسلمانان آمریکا شرکت میکرد امروز علنا روحانیان مسلمان در خاک آمریکا به قتل میرسند .

                              http://www.sonycard20.com/news/images/koshtar.jpg
                              از ارمغانهای امروز آمریکا برای ایرانیان کشتار مردم محروم ناحیه بلوچستان
عدوات و جنایات آمریکا علیه ایران از دیروز تا امروز امتداد دارد با این تفاوت که امروز این دشمنیها با هزینه های سر سام آور بیشتر,  ترفندهای سیاسی کثیف تر و جنایات و عملیتهای تروریستی بیشتری صورت میگیرد و تنها ساده لوحان و اجیر شدگان , خطر بزرگ توطئه های شبکه های مخوف جاسوسی , تروریستی و رسانه ای دولتمردان صهیونیست آمریکا را مربوط به گذشته میدانند و سعی در ترسیم چهره ای معصوم و صلح طلب از دولت صهیونیستی آمریکا را دارند.
در حالیکه حتی مطرح کردن نام مذاکره با دولتیکه نه از جنایات گذشته خود در حق مردم ایران همچون انهدام هواپیمای مسافربری ایران با 280 مسافر بیگناه
درسال 1367 , کمکهای تسلیحاتی و نظامی به رژیم صدام جهت تجاوز به خاک ایران , تجهیز ارتش صدام به بمبهای شیمیایی که نتیجه آن صدها هزار مجروح شیمیایی در ایران بود,مصادره و بلوکه کردن میلیاردها دلار از اموال ایرانیان , تحریمات اقتصادی که تا حال ادامه دارد , ربودن دیپلماتهای ایران در عراق و افغانستان توسط نظامیان آمریکایی و شکنجه و ضرب و شتم آنانربودن ایرانیان زائر در عراق که هم اکنون صدها ایرانی در بند ارتش آمریکا در عراق هستند اما سه جاسوس آمریکایی که در مرزهای ایران دستگیر میشوند نباید بر طبق قوانین با آنها رفتار شود که چرا که بوقهای تبلیغاتی حقوق بشر صهیونیستی به صدا در میایند , و بسیاری دیگر از اعمال ضد بشری آمریکا در قبال ایران که ظاهرا ایران باید همه آنها را به فراموشی بسپرد و با دشمنی که منطق آن استثمار و امتیاز گرفتن از طرف مقابل است پای میز مذاکره بنشیند .
 آیا مطرح کردن حتی نام مذاکره با آمریکا از بزرگترین خیانتها علیه مردم ایران نیست ؟مذاکره ای که همراه با ادامه تهدیدات باشد جز ننگ و خفت  برای کشورمان چه سود و ارمغانی خواهد داشت ؟
 امام خامنه ای:

"« این مرگ بر آمریکایی که مردم ما میگویند مانند همان اعوذوبالله من الشیطان الرجیم که در اول هر سوره قرآن قبل از بسم الله میگوییم است .چرا؟..... برای اینکه انسان مومن یک لحظه حضور شیطان را فراموش نکند ,یک لحظه از یاد نبرد که شیطان آماده حمله به او و انهدام حصار معنوی و ایمانی اوست , این مرگ بر آمریکا برای همین است , برای این است که ملت فراموش نکند که سلطه گران جهانی از منافع سرشاری که در این کشور داشته اند و دستشان کوتاه شده این منافع را از یاد نبرده اند


نوشته شده در  سه شنبه 88/8/12ساعت  4:37 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]