سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  

           

بنام خدا

 

وام بلا عوض به دولت فخیمه بریتانیا برای تامیین آب آشامیدنی مرغوب برای شهروندان لندن .

وام بلا عوض به دولت فخیمه ایتالیا برای جلوگیری از زیر آب رفتن شهر ونیز .و....

در اولین سالهای نوجوانی و زمانیکه تازه دوران کودکی را پشت سر نهاده بود در مدرسه ای که در اروپا در آن  تحصیل میکرد به مستخدمه مدرسه  تجاوز میکند و خانواده پهلوی برای جلوگیری از این بی آبرویی مبلغ 5000 هزار دلار به  مستخدمه غرامت پرداخت میکند .

شاه پر ادعای ایران که مغز خالی از تفکرش فقط برای به باد دادن هست و نیست ایرانیان   و کشتار بیگناهان به تکاپو میافتاد در امر تحصیل آنقدر کودن بود  که نتوانست تحصیلات خود را تا حد دیپلم در اروپا  به پایان ببرد و به ناچار در ایران با مدرک جعلی و ساختگی دیپلمه شد .

در جشن دو هزار و پانصد ساله سلطنتی در شیراز  که میلیونها از کیسه مردم رنج کشیده برای آن هزینه شد آنقدر صحنه های عجیبی از فساد این جرثومه پلیدی و خاندانش دیده شد آنهم در ماه مبارک رمضان که به نقل از یکی از سفیران اروپایی حاضر در مجلس اگر یکی از این صحنه ها در اروپا از سوی حکومتها و دولتمردان واقع میشد نظام حکومتی آن کشور بی درنگ سقوط میکرد .

به نقل از تیمسار محافظ شاه خائن ،  محمد رضا دلقکی داشت که از طرف شاه مامور بود به کشورهای اروپایی سفر کند و زنان و دختران زیباروی اروپایی را برای لذت جویی خدمت شاه مملکت به سوغات بیاورد به نقل از همین تیمسار حتی فرح همسر او از این جریانات کاملا با اطلاع بود .

                  

تاج گذاری شاه خائن و همسرش

       

شهوت پرستی در خاندان پهلوی تنها به شخص شاه خائن ختم نمیشد بلکه خواهر او یعنی اشرف در فساد اخلاقی و استعمال مواد مخدر برای خود شهره خاص و عام بود .  هیچ یک از افسران و دربارییان  جوان شاه نبودند که طعم عشقبازی اشرف را نچشیده باشند .

اشرف تنها در هرزگی و شهوت پرستی شهره نبود بلکه در امر مواد مخدر و حتی وارد کردن افیون به کشور و توزیع آن ید طولایی داشت حتی برای حمل تریاک از کامیونهای ارتشی کمک میگرفت .

زمانیکه پهلوی ملعون سر سپرده به آمریکا جوانان ایرانی را به رگبار میبست و در آن حال فرزندان خود را  با پول مردم ایران در پر قو  پرورش میداد هرگز گمان نمیکرد که روزی برسد که عزیز دردانه اش دختر کوچکترش «  لیلا »   در جوبهای شهر لندن جان بدهد در حالیکه پیکرش از فرط استعمال مخدر آنقدر لاغر و تکیده شده باشد که هنگام کشف جسدش به وسیله پلیس تنها 30 کیلو گرم وزن داشته باشد . اینجاست که به آن شاهزاده  مترسک آن سوی مرزها که داعیه سلطنت دارد باید گفت : جناب شاهزاده اگر شما آنقدر باعرضه هستی که میتوانی یک کشور را اداره کنی خواهر افیونیت را از جوبهای فاضلاب لندن بیرون میکشیدی .

اللهم العن قوم الظالمین من الاولین و الاخرین .

در بهار آزادی جای شهدا خالی ...

22 بهمن به یاد همه شهدای انقلاب چون 15 خرداد  17 شهریور و همه کسانیکه زیر شکنجه های تعلیمی موساد اسرائیل جعلی به ساواک مظلومانه جان دادند .


نوشته شده در  پنج شنبه 86/11/11ساعت  11:1 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]