• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : افتخارات محمد رضا پهلوي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 23 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    خداش بيامرزد
    + مهدي 
    خيلي مسخره و غرضمندانه بود
    + اميد 
    دوست من سلام.دست شما درد نكنه.اگه مي خواهي در اين باره(افشاي چهره منحوس خائنين رژيم ستم شاهي پهلوي)موفق باشي بايد مطالب بيبشتري را براي تنوير افکار عمومي در وب خودتان به ثبت برسانيدو اين مستلزم مطالعه کتب در اين زمينه است که انشا الله شما همت بخرج داده و اين کار را انجام خواهيدکرد.در پناه حق .علي يارتان.
    + ايراني 

    تف سر بالا

    مرگ بر هر چي خائن نمك نشناسه

    پاسخ

    بنام خدا . ما هم به همين مورد معتقديم خائنان به مملكت و دزدان اموال و گنجينه هاي ملت ايران همچون شازده رضاي فراري بايد محاكمه و تمامي اموالي كه پدر خائن و خانواده اش از بيت المال ايران و گنجينه هاي اين ملت دزديدند بايد به مردم ايران پس داده شود به علاوه اينكه اين افراد خود فروش و خدم و حشم آنان را بر روي چوبه هاي دار زيارت كنيم . البته اين امر به زودي زود محقق خواهد شد چرا كه اربابان اين نوكران فراري چون صهيونيسم بين الملل در حال زوال و نابودي كاملند .
    + علي 

    درود برتو هم ميهن دلير دستت درد نكند

    مرگ بر پهلوي خائنترين سلسله شاهي در تاريخ ايران

    + تيره 

    گنه كار تر در زمانه منم ازيرا گرفتار اهريمنم(فرذوسي بزرگ)

    نميدونم چه جوري بگم اما هركه هر چه كرد تقاصش رو پس داد از افتخارات محمدرضا پهلوي گفتي كاري ندارم راست يا دروغ

    اما اون زمان پدرو مارد من وتو اونقدر غيرت داشتن كه حداقل فرياد بزنن

    تو كه از افتخرات امروز ما ميدوني هيچي عوض نشد فقط من وتو ترسو وبزدل شديم همين

    صبح پپيروزي كه ازش حرف ميزني يه سرابه به چشم تو اينجا تيرگي حكومت ميكنه پس به جاي اينكه انقدر به اعتقادات مردم جهان گير بدي كه چي واقعيت داشته وچي نداشته بهتره واقعيت زندگيت رو ببيني ....

    پاسخ

    بنام خداجناب تيره كمي جرات به خرج دهيد و نظرات خود را در كامنتهاي به روز شده ثبت كنيد نه در آرشيو شده ها . از افتخارات ميهن ما در زمانه كنوني اين است كه بيگانگان استعمار گري چون آمريكا و .. حق دخالت در امور كشور و دست درازي به خاك و ناموس و منابع كشورمان را ندارند . از افتخارات ميهن ما اين است كه با همه دسيسه ها و فشارهاي قدرتهاي استثمار جويي چون آمريكا سرانجام حرف خود را در زمينه انرژي هسته اي به كرسي نشانديم و آنچنان سران صهيونيسم بين الملل را بي ابرو كرديم كه علنا تمامي قوانين تصويب شده از جانب خود را زير پا ميگذارند و با بيچارگي و رسوايي تحريمهاي غير قانوني را براي خالي كردن بغضشان نسبت به ايران و ايراني به اجرا ميگذارند . همانطور كه ميبينيد شرافت و غيرت آن گم شده ايست كه امثال شما و بوقهاي راديويي و ماهواره اي تان هرگز قادر نيستيد آنرا حتي در مقام سخن به نمايش بگذاريد .

    سايت با قالب وبلاگ

    دوست عزيز سلام

    به علت علاقه اکثر وبلاگ نويسان تخصصي ، به راه اندازي وبلاگي با نام اختصاصي خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هايي مانند blogfa , persianblog و غيره ، همچنين داشتن ايميل با پسوند سايت اختصاصي خود، شرکت Big Robo سرويس جديد" سايت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.

    براي دريافت اطلاعات بيشتر به لينک زير مراجعه نمائيد:

    http://blog.bigrobo.com

    همچنين شرکت بيگ روبو با شماره تلفن 77510844 (021 ) و آي دي Bigrobo_online@yahoo.com از ساعت 9 الي 18 پاسخگوي سوالات شما عزيزان مي باشد.

    سلام و خسته نباشيد.
    دستتان درد نكند.

    لطفا مناظره با شيطان را هم بخوانيد.

    با تشکر


     <      1   2