سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

وقتی که در دنیای تبلیغات و رسانه های تحت سیطره صهیونیسم وقایع مطابق میل سران قدرت طلب با غلو و جعل منتشر میشود و همچنین وقایع و خبرهای ضد منافع صهیونیسم به طرز شگفت آوری وارونه جلوه داده میشود نباید چندان تعجب کرد از اینکه قول و منش و سیره پیامبران الهی نیز دست خوش همین سیاست ضد انسانی و ضد اخلاقی شود .

رسول خدا که سلام خدا بر او و آل پاکش باد در زمانه خود به خوش خلقی,  سیرت پاک ,  احسان و نیکوکاری زبانزد هر قوم و مذهب و نژادی بود لیکن از آنجا که این مرد الهی نه با زور خشونت   که با دروغ تبلیغ آن میکنند بلکه با محبت خود قلب مومنین و پاک سیرتان عالم را مسخر خود و خدای خود میکند از اینروست که باید منش او دین او و سیره او با تبلیغات بنگاههای خبری و رسانه ای صهیونیسم وارونه جلوه داده شود  لیکن چه کسی از خداوند توانا تر در حفظ شریعتی که محمد مصطفی رواج دهنده آن بود .

                  


 

حضرت رسول در دوران نبوتشان توجه خاص و ویژه ای به ایرانیان داشتند اما این توجه به معنی برتری دادن اقوام نسبت به یکدیگر نبود همچنانکه خداوند  در قران کریم میفرماید برترین افراد با تقوا ترین آنانند و این ایرانیان بودند که اسلام را با آغوش باز پذیرا شدند و باز این ایرانیان بودند که ولایت مولا علی و فرزندان رسول خدا را با جان و دل پذیرفتند در حالیکه در زادگاه اسلام اهل بیت مظلوم واقع شده بودند بنابراین توجه و ابراز محبت رسول خدا و اهل بیت به ایرانیان نه از جهت برتری دادن از روی بی عدالتیست بلکه این ابراز محبت نشاندهنده مسئولیت و نقشی است  که ایرانیها  در سرنوشت آیین اسلام ایفا خواهند کرد  .

این ابراز محبت بیدار باشیست برای ما ایرانیان که بیش از سایر اقوام و ملتها قدرت تحمل داشته باشیم در برابر محرومیتها و تبعیض هایی که از سوی دشمنان بر ملت ما وارد میشود استوار باشیم همچنین بیش از سایر ملتها به دنبال آگاهی و دانش دینی باشیم تا هر جا از طریق فرقه های ساختگی قصد نفوذ و اختلاف در بین مسلمانان داشته باشند در صف اول رسوا کننده گان باشیم .

در ابراز  محبت رسول خدا و ائمه اطهار به ایرانیان احادیث و روایات فراوانی وجود دارد حتی از منابع سنی شاید رسول خدا این روزها را میدیدند  که فرقه های جعلی چون وهابیت و سلفی گری با توطئه و تطمیع آمریکا و صهیونیسم به ملت ایران انگ تروریست و نا مسلمان  بزنند و از اینرو تا این حد در حق ایرانیان سفارش فرمودند لیکن وقتی چشم و گوش و دل تحت سلطه شیاطین در آمد دیگر سیل عظیم فرمایشات و توصیه ها و هشدارها بر دل سنگ شده آنان اثری نخواهد بخشید .

تنها چند نمونه کوچک از این احادیث :

فرستادگان باذان، پادشاه یمن، تحت الحمایه ایران که اصالتاً ایرانى بودند به حضور پیامبر اکرم صلى الله علیه وآله وسلم آمدند و گفتند:

 اى رسول خدا سرانجامِ ما فارسیان به نزد چه کسى خواهد بود؟

حضرت فرمود:"«  شما فارسیان از ما هستید و سرانجامتان به سوى ما و خاندان ما خواهد بود» "
 ابن هشام از قول زهرى گوید: و از همین جا بود که پیامبر فرمود:"«  سلمان از اهل بیت ماست.» "
رسول خدا(ص) فرمود:

 «" نام ایرانیان را به زشتی یاد نکنید زیرا آنها از یاران ما هستند و از ما حمایت می‌کنند»."

               میلاد خجسته رسول خاتم محمد مصطفی صل الله علیه و آله مبارک باد .


نوشته شده در  سه شنبه 87/1/6ساعت  12:3 صبح  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()

بنام خدا

 

هفت سین زیر آب

 

نوروز نه تنها عید باستانی ما ایرانیان است بلکه در این ایام وقایعی مبارک رخ داده که همگی بر این موضوع که نوروز تنها عید باستانی برای ما نیست بلکه عید کاملا دینی , اسلامی و شیعیست صحه میگذارد . حتی نوروز بر گرفته ازآیین زرتشت نیز نیست چرا که این بها دادن به ایام نوروز 2340 سال قبل از میلاد مسیح یعنی حتی قبل از زرتشت و حتی قبل از  بابلیان در نزد ایرانیان  بزرگ داشته میشد .

معلی از یاران امام صادق علیه السلام سخنان امام را در مورد عظمت  نوروز ثبت کرده است :

« "امام برمن فرمودند: معلی! آیا می‌دانی امروز چه روزی‌ست؟!

عرض کردم: نخیر، ولی [همین‌قدر می‌دانم] روزی‌ست که ایرانیان آن را روز بزرگی می‌دانند و گرامی‌اش داشته و در آن روز بر هم تبریک می‌گویند.

امام فرمودند: قسم به خانه خدا که این روز برای امر بزرگی است که آن را برایت شرح می‌دهم تا بدانی. عرض کردم: یادگیری این مطب برایم دوست‌داشتنی‌تر از این است که عمری جاودان یابم؛ خداوند دشمنان شما را نابود سازد.

امام فرمودند: معلی! نوروز روزی‌ست که خداوند در آن از انسان پیمان گرفت که او را بپرستند و برایش شریک قائل نشوند و به دین فرستادگانش گروند.

نوروز روزی‌ست که خورشید برای اولین بار طلوع کرد و بادهای بارور ساز وزید و گلهای زمین آفریده شد. نوروز روزی‌ست که کشتی حضرت نوح [که سلام خدا بر پیامبر ما و خاندانش و بر او باد] [بعد از طوفان ] بر فراز کوه جودی ساحل گرفت.

نوروز روزی‌ست که فرشته وحی، جبرائیل علیه السلام بر پیامبر اسلام نازل شد

نوروز روزی‌ست که حضرت ابراهیم بتهای قوم خود را شکست

و نوروز روزی‌ست که پیامبر اکرم حضرت علی علیه السلام را بر دوش خود بلند کرد تا بتهای قریش را در‌انداخته و درهم شکند.نوروز روزی‌ست که در آن پیامبر صلی الله علیه و آله برای حضرت علی علیه السلام در غدیر خم پیمان گرفت و آنانکه آنجا بودند به ولایت آن حضرت اقرار کردند و خوشا به حال کسی که آن را نگه‌داشت و بدا به حال کسی که آن را زیر پا نهاد.

نوروز روزی‌ست که در آن پیامبر صلی الله علیه و آله حضرت علی علیه السلام را با وادی جنیان مواجه کرد و از آنان میثاق گرفت. نوروز روزی‌ست که در آن علی علیه السلام در جنگ نهروان پیروز گشت

نوروز روزی‌ست که در آن قائم ما اهل بیت ظاهر می‌شود و خداوند او را بر دجال پیروز می‌سازد

و نوروزی نیست که ما در آن منتظر فرج نباشیم چرا که آن روز از برای ماست.

ایرانیان آن را نگاه داشتند اما شما آن را از بین بردید.

و این [نوروز] اولین روز سال [برای] ایرانیان است.

معلی می‌گوید: حضرت [این مطالب را بر من] املاء کردند و من نوشتم. » "

بحار الأنوار : 56 / 119 .


نوشته شده در  سه شنبه 86/12/28ساعت  11:50 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]