سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

 

وقتی با نام واژه دلفریبی چون«آزادی»شیوه و روشهای لذت جستن به مرز جنون آمیز و دیوانه وار میرسد و وقتی سیاست جهانی بر اصل و اساس منافع صهیونیسم حکم میکند برای سلطه بیشتر و راحت تر بر سرزمینها با بهانه دفاع از آزادی بی بندو باری و ابتذال تبلیغ شود آنگاه از غربی  که منادی این آزادیست  چندان دور از ذهن نخواهد بود که حتی برای خشونت و آزار جسمی آنهم بر علیه زن روشها و حتی آموزش این موارد را ترویج و تبلیغ کند .

 

                                                   تصویر زن در غرب همیشه آن تصویر شاداب و زیبا نیست

 تنها دو نمونه از روشهای رایج شده در غرب برای خشونت علیه زن البته جدا از خشونتی که در خانواده علیه زن بکار میرود و هیچ یک ازمجامع حقوق بشر دوست  آمار دهشتناک آزار جسمی در حق زنان در خانوده های غربی را  مهم تلقی نمیکنند .

پدیده ای بنام RAPE

پدیده ای که به شدت رشد روز افزون دارد و به سرعت در حال گسترش هست یعنی ربودن و تجاوز جنسی به زنان انهم بصورتی مریض وار همراه با شکنجه های مختلف از جمله بستن زنها ,  اویزان کردن انها,  شلاق زدن بر آلات تناسلی   وانواع حقارتهای دیگر که  قابل ذکر نیست.                                       

حتی این روش به قدری دارای طرفدار است که سایتهای مختلفی همراه با تصاویر شکنجه زنان و وارونه آویزان کردن ایشان در حالیکه توسط شلاق بدنهای آنان متلاشی شده  و .. در سطح گسترده ای در اینتر نت شایع شده و حتی فیلمهای شکنجه زنان و دختران که بسیار رقت آور است  بازار خوبی پیدا کرده .

از دیگر افتخارات غرب در این زمینه پدیده ای بنام Spank است

کتک زدن زنان و دختران و حقیر کردن انها از کودکی تا بزرگسالی .و فقط دیدن فیلمها و عکسهای ان کافیست و هیچ صحبت اضافه ای نمیخواهد.

در این روش از ضعف جسمانی زن برای لذت جویی دیوانه وار استفاده میشود همانند حیواناتی که پس از شکار برای شکار چی خود مایه افتخار و لذت خواهند بود . این روش نیز در اینتر نت و توسط فیلمهای آموزشی برای چگونه شکنجه دادن بنحوی که زن کشته نشود و بیشترین آزار را متحمل شود تبلیغ و رشدی فزاینده داشته است .

 

                                     قلاده سگ بر گردن زن نشان از آزادی غربی

این همان غربی است که به مجازات تجاوز کنندگان به ناموس مردم ایران اعتراض میکند این همان غربیست که با بهانه قرار دادن مجازاتهایی چون اعدام و سنگسار برای جنایتکاران و رواج دهندگان فساد برای حفظ  حقوق بشر  مردم ایران سینه چاک میکند  غربی که همواره مدافع جنایتکاران است و هر گز دیده نشده برای دفاع از حق مظلومین کلامی به زبان آورد حتی مجازات برای این گروهای منحرف در صورتیکه شکایتی در کار باشد در حد جریمه مالی و حبس کوتاه خواهد بود .

 

                                             بستن زنان و برهنه کردنشان

البته توهین و حقارت زن در غرب تنها توسط گروهای منحرف صورت نمیگیرد بلکه حتی پلیس سرزمین آزادی یعنی آمریکا نسبت به زن و  نژاد های مهاجر و سیاه رفتاری توحش بار دارد . این تصویر زنیست که به دلیل یک تخلف رانندگی ساده بدون هیچ دلیلی توسط پلیس آمریکا مورد ضرب و شتم قرار میگیرد . شرح ماوقع را در این رابطه بخوانید در آدرس http://www.shia-online.ir/article.asp?id=183&cat=1

 

 

                       ضرب و شتم زن آمریکایی توسط پلیس آمریکا

از دولت آمریکایی که نماینده کنگره آن سایت ضد اخلاقی برای جذب کودکان و نوجوانان ایجاد میکند و پس از چندی همین کنگره تجاوز و سو استفاده جنسی از کودکان معصوم و نشر تصاویر این سو استفاده ها را مجاز و قانونی اعلام میکند آیا انتظاری برای دفاع از حقوق بشر میتوان داشت دولتی که با مردم خود چونین رفتاری دارد با مردم مسلمان د ر عراق و افغانستان رفتاری جز آنچه که در زندانهای ابو قریب و گوانتانامو شاهد هستیم اعمال خواهد کرد ؟ 

توضیح :مامی تصاویر شکنجه زنان برگرفته از سایتهای غربی بود که اینگونه اعمال وحشیانه را آموزش و تبلیغ میکنند .

در پست پیش در مورد دلایل تاخیر در ترور اشخاصی که در لیست ترور و جنایت صهیونیسم قرار دارند به این نکته اشاره نشد که به جز دلیل زمانی عدم توانایی رژیم جعلی و آمریکا در مورد ترور مبارزان حزب الله به دلیل استراتژی قوی مقاومت در این مورد است با تشکر از برادرم در وبلاگ http://www.shalom.blogfa.com/ به دلیل تذکر این نکته .


نوشته شده در  جمعه 86/12/10ساعت  12:59 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]