سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

هنگامیکه گرد زمان بر وقایع و حوادث تاریخ مینشیند به خودی خود از اهمیت و حساسیت آنها کاسته میشود , تکرار و مجددا تکرار باعث عادت و بی تفاوتی خواهد بود . چه بسیار حوادث تلخ و شیرین درتاریخ یک کشور که با گذشت زمان دیگر آن تلخی و شیرینی اولیه را به همراه ندارند .دهشتبار ترین جنایات علیه یک ملت با وجود بی نظیر بودن آن در تاریخ ملتها با مرور زمان به فراموشی سپرده میشوند .
اما از بین ایام و روزهای تاریخی کشورمان ایران,  روزیست که نه اتمام یک واقعه و خبر بلکه آغاز یک قیام جهانی علیه شقی ترین و فاسد ترین رژیمهای عالم است . امام خمینی که سلام خدا بر او باد در آن جمعه واپسین ماه مبارک رمضان این روز را روز جهانی قدس اعلام نکردند که سالها بعد به عنوان روزی صرفا تاریخی و هشدار دهنده از آن یاد شود بلکه ایشان طبق عین سخنانشان
« "روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیدارى و هوشیارى آنان باشد".) این روز را به عنوان مبدا و مقدمه ای جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند .

اما آنچه که اکنون از بزرگداشت این روز برداشت میشود صرفا روزی که به احترام نامگذاری امام از آن تجلیل میشود وآغاز وپایان تبلیغات علیه جنایات اسرائیل جعلی در حق مردم فلسطین و مردم دنیاست.
در حالی این روز را با شرکت در تجمعات و راهپیماییها یاد آور میشویم که فلسفه چونین روزی تنها مجلس ختم برای مبارزه و صهیونیسم ستیزی نیست بلکه یادآوری حادثه ایست که نه در گذشته بلکه درآینده به وقوع خواهد پیوست و آن نابودی کامل رژیم صهیونیستی تا زمانیکه به فرمایش امام خمینی :«"
تا آن وقتى که یک نفر یهودى در آنجا هست باید بایستند و کار را تمام کنند"» بزرگداشت روز قدس تجلیل و یاد آوری اولین روز قدس و اعلام تاریخی امام خمینی نیست بلکه بزرگداشت «روز قدس» مژده روز «فتح قدس » است  که باید با عمل و نه صرفا با شعار در موجودیت آن روز  موثر باشیم .


نوشته شده در  جمعه 88/6/27ساعت  5:43 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]