سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

« "...این روزها در سرزمینی که بی تردید بهشت کاپیتالیسم است اتفاقهای برخلاف تصورات بالا می افتد در واقع سالهاست که دنیا در حال تجربه شکلی متفاوت از سرمایه داری است. شرکتها و سرمایه داران و ثروتمندان دنیای جدید سرمایه داری با آن کارخانه دارها و سرمایه داران قرن نوزدهم تفاوتهای بسیاری دارند. دیگر از رنج و بدبختی کارگران خبر چندانی نیست و حتی سرمایه داران جدید هم همیشه در حال خوشگذرانی نیستند. مایکروسافت،گوگل،یاهو،اپل و  اوراکل  نمادهای جدید دنیای سرمایه داری هستند در این شرکتها دیگر از زجر و بدختی و بی توجهی به کارگرها خبری نیست آنچه اینک ثروت می آفریند خلاقیت و نوآوری است  حتی مهندسین و پرسنل این شرکتها به حضور و فعالیت خود در آنجا افتخار میکنند و آنها که لایق ترند نیز حقوقهای میلیون دلاری دارند.
اما داستان تازه شروع شده است بذل و بخششهای بیل گیتس و همسرش،امید پیر یار، مدیران گوگل و بسیاری دیگر  برگی تازه و جذاب از دنیای سرمایه داری جدید است و جالب آنکه سرمایه داران جدید بخش بزرگی از آنچه که باعث شهرت و یا قدرتشان شده است را براحتی می بخشند . میلیاردها دلار ثروت این ثروتمندان صرف کودکان افریقا یا کشف درمان بیماریها و دیگر کمکهای انسان دوستانه میشود. آنها حتی در عمل گوی سبقت را از اندیشه ها و افراد مخالف نظام سرمایه داری  نیز ربوده اند.
دنیا عوض شده است سرمایه داری با خلاقیت و نوآوری همراه و بسیاری از  سرمایه داران دنیای کاپیتالیسم افرادی انسان دوست شده اند که حتی همه ثروت خود را در راههای  انسان دوستانه صرف میکنند
  "

مطلب فوق پستی از وبلاگ جناب شیرازی مدیر بلاگفا با عنوان کاپیتالیسم مهربان است .

http://shirazi.blogfa.com/post-18.aspxحال ببینیم کاپیتالیسم مهربان  به چه معناست .

گوگل یکی از نشر دهندگان این نوع کاپیتالیسم که اطلاعات کاربران خود را در اختیار سرویسهای جاسوسی موساد و سیا قرار میدهد گوگل همان سروریس بی نظیریست که نام خلیج فارس را از نقشه های خود حذف و نام خلیج عربی را به آن اضافه میکند .

                                                     امید کردستانی

امید کردستانی معاون ارشد گوگل که از طریق رسانه های مزدوران ضد ایرانی بعنوان یکی از ایرانیان موفق معرفی شده در حالیکه این جناب و سایر ایرانیانی که در این خبرگزاریها با عنوان مضحک موفق و قابل ستایش از آنان یاد شده سر سپردگی خود را به دولت آمریکا اعلام کرده اند  و نه تنها در جهت منافع ایران بلکه کاملا مخالف با منافع مردم ایران مشغول خوش خدمتی به اربابان صهیونیست خود هستند .از دیگر ایرانیان خائن به مملکت  که بعنوان افتخارات ایران معرفی میشوند میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

 

                                                 فریار شیرزاد
                                   

فریار شیرزاد معاون وزارت   بازرگانی آمریکا و مشاور امنیت وزارت بازرگانی آمریکا

 

                                                  بیژن داوری
                                          بیژن داوری  معاون ارشد شرکتIBM

 

                                                  علی ارسنجانی
                                          

                                    علی ارسنجانی طراح نرم افزار در شرکت IBM

شرکت آی بی ام یک شرکت صهیونیستی یک‌سال پس از اعلام تشکیل دولت اسراییل  جعلی نخسیتن سرمایه‌گذاری‌هایش را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین  شروع کرد و در سال 1381، به پاس نیم‌قرن خدمات چشمگیرش به این دولت، جایزه‌ی سفیر را از شیمون پرز (نخست‌وزیر پیشین اسراییل) دریافت نمود. .
این شرکت که
سابقه‌ی بدی در زمینه‌ی شرایط محیطی کارگران و تخلفات اقتصادی دارد، یکی از سه شرکتی است که در سال 1380، آریل شارون (نخست‌وزیر پیشین اسراییل) از ایشان تقدیر کرد.
لارنس ریکیاردی که یکی از مدیران ارشد آی‌بی‌ام است، در گفتگویی با روزنامه‌ی یهودی جروزالم‌پست بیان کرد: «این سرزمین و آرمان‌های والایش برای ما بسیار مهم است.» جالب آن‌که این شرکت یکی از مهم‌ترین شریکان صنعتی و اقتصادی حکومت نازی آلمان در زمان جنگ جهانی دوم بوده است. شعبه‌ی آلمانی این شرکت، یکی از سازندگان ماشین‌های محاسبه‌گری بوده است که هیتلر برای اداره‌ی راه‌آهن، نگهداری اطلاعات مربوط به اسرای جنگی و ساخت ادوات زرهی به آن‌ها نیاز داشته است. این همکاری از سال 1312 تا 1324 ادامه پیدا کرده است.
                                            

                                       حمید عظیمی عضو ارشد شرکت intel در آمریکا

« قسمتی از پرونده سیاه شرکت صهیونیستی اینتل »

مراکزی بودند که این شرکت خارج از مرزهای ایالات متحده ایجاد کرده بود.
یکی از واحدهای این شرکت که در زمینه‌ی پردازنده‌های موسوم به پنتیوم 4 فعالیت می‌کند، در زمین‌های یک روستای اشغال‌شده‌ی فلسطینی ساخته شده و ساکنان این روستا که پیش از تخریب، سیصد خانه، دو مسجد و یک مدرسه داشته، قتل‌عام شده‌اند و باقیماندگان اندک آن نیز حق بازگشت به زمین‌هایشان را ندارند.
مسوولان شرکت اینتل، به بهانه‌ی خودداری از ورود به مناقشات سیاسی، از گفتگو درباره‌ی سرنوشت صاحبان حقیقی زمین‌های این منطقه پرهیز می‌کنند. شعبه‌ی اسراییل جعلی  این شرکت هم‌اکنون با بیش از 4000 نفر کارمند، سومین واحد بزرگ اینتل در دنیاست و صادرات آن سالانه بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. این واحد هم‌اکنون بر روی پردازنده‌های centerino کار می‌کند.

 

                                                      فرزاد ناظم                   

                                                 فرزاد ناظم مدیر فنی سایت Yahoo

                     سایت یاهو نیز که موسسین آن دو یهودی حامی صهیونیست هستند .

همانطور که میبنیم برکات و بذل و بخششهای کاپیتالیسم مهربان پشیزی برای مردم محروم آفریقا و .. هزینه نمیکند بلکه سود اعظم این شرکتها برای رونق اقتصادی و تجهیز ارتش اسرائیل جعلی بکار میرود . همچنین این شرکتها کارگرانی را به استخدام در میاورند که خارج از مرزهای آمریکا و اسرائیل جعلی با نازلترین حقوق و بد ترین شرایط کاری به کار مشغولند . عجیب است که کاپیتالیسم مهربان هر جا که کارشناسان و دانشمندان میل به پیوستن به این نوع جهانخواری را ندارند چون دانشمندان و اساتید دانشگاهی عراق به طور تسلسل وار به بهانه احتمال ساخت بمب هسته ای  بدست جوخه های ترور کاپیتالیسم مهربان از گردونه علم و پزوهش و زندگی خارج میشوند .

میبینیم که بخششهای ایرانیان موفق معرفی شده هرگز شامل حال هموطنان خود نخواهد شد همچنانکه در حادثه بم  و دیگر حوادث غیر مترقبه دیناری برای رفع نیازها و خسارتهای مردم حادثه دیده  کشور خود صرف نکردند در عوض جیب سران  اسرائیل جعلی را برای بخشیدن جوایز مالی و رفاهی برای اسکان بیشتر یهودیان دزد در سرزمین فلسطین اشغالی پر کردند .

اینجاست که خبر زیر که جناب مدیر بلاگفا آنرا برای رفع اتهام و پیش دستی  درج میکنند  قابل تامل خواهد بود .

سایتی وابسته به دپارتمان مجازی پژوهشهای حقوقی ایران ( با سردبیری پیام فضلی نژاد) در یکی از اخبار خود چنین آورده است.
« "یک کارشناس امنیتی جرائم جاسوسی دادسرای انقلاب تهران در گفت و گویی اختصاصی با سردبیر [ دپارتمان ] ، شامگاه شنبه ، گفته است که رامین جهانبگلو ، عضو صندوق آمریکایی گسترش دموکراسی ( کارمند قراردادی دولت آمریکا ) راه اندازی یک شبکه وسیع تحت وب برای جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده از لایه های گوناگون سیاسی ، حزبی ، اجتماعی و حاکمیتی را عهده دار بوده است. این کارشناس امنیتی اشاره کرده که از مدت ها پیش گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک شبکه جاسوسی سایبر با نام
Sec به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی واصل شده بود و وفق آنالیزهای مبسوط یک کار گروه تحقیقاتی ویژه ، ارتباط این نهاد دیجیتال جمع آوری اطلاعات با برخی از روزنامه نگاران سایبرنتیک ، گروههای اینترنتی ایرانی در یاهو ، گوگل ، یک سرویس دهنده بزرگ وبلاگ فارسی و مدیران چندین سایت فیلتر شده معروف  (سایت گویا) نزدیک به ظن قوی و در حال آنالیز بود."»


نوشته شده در  یکشنبه 87/1/25ساعت  7:28 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]