سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

یکی از مفاد و بندهای پروتکل دانشوران صهیونیست که نشاندهنده سیاست صهیونیسم بین الملل در سطح جهان و بر علیه بشریت است به دست گرفتن نبض رسانه ای و حاکم شدن و تسلط  بر رسانه ها  اعم از روزنامه و .. است  هم اکنون نیز  شاهد اجرای مو به موی این بند از پروتکل هولناک دانشوران صهیون در سطح جهانی هستیم اکثریت قاطع منابع اطلاع رسانی و بنگاههای خبری و سروریس دهندگان غرب  یا مستقیما از مدیران یهودی صهیونیسم انتخاب شده اند یا در سیاست خود کاملا وابسته و مدافع صهیونیسم هستند .حتی به تازگی سلطان  دنیای رسانه «  روبرت مرداک»  یهودی اقدام به خریدن شبکه های پر ببیننده عربی کرده است .

بنابراین نباید  به این موضوع تاکید و اصرار دشت که نفوذ صهیونیسم و اندیشه های مدافع آن تنها در غرب ممکن است و بس  .

در حالیکه تلاش رسانه های غرب متکی به صهیونیسم در سالهای اخیر اهانت و مخدوش کردن چهره اسلام  است و حتی در این مورد در رسانه های  ظاهرا اسلامی و عربی نیز فعالیت زیادی داشته است شاهد هستیم که حتی در کشور ما نیز گاه و بیگاه این ترفند و سیاست آمریکایی _صهیونیستی اعمال میشود .

یکی از سروریس دهندگان فعال وبلاگهای ایران بلاگفاست که گوی سبقت را از دیگر سرویس دهندگان ایرانی و فارسی ربوده از مسئولیتهای یک مدیر حفظ امنیت اخلاقی و ارزش گذاشتن به اعتقادات مذهبی کاربران است اما در این روزها شاهد هستیم این سروریس دهنده هیچگونه واکنشی در برابر خواست کاربران خود مبنی بر برخورد با وبلاگهای متخلف و اهانت کننده به ارزشهای دینی نشان نداده است . مدیر این سرویس ایرانی بخشی را با عنوان گزارش تخلفات و پیشنهادات و انتقادات در بلاگفا باز کرده لیکن به هیچ وجه پاسخگوی درخواستهای کاربرانی که از مطالب توهین آمیز به آیین اسلام آنهم در یک سروریس دهنده ایرانی شگفت زده شده اند نیست .

حال ببینیم این جناب مدیر بلاگفا خود چه جهت گیری سیاسی و اعتقادی نسبت به آیین و اعتقادات مردم ایران دارد . وبلاگ شخصی ایشان با وجود آنکه در آن سعی شده است وجهه ای غیر سیاسی و موجه و انسان دوستانه از خود به نمایش بگذارد گویای قسمتی از شخصیت مدیر آن است که خود جای تامل دارد .

جناب مدیر در مقابل اهانت به ادیان الهی ظاهرا جانب عدالت را رعایت کرده اند اما افسوس که این رعایت عدالت و احترام به اعتقادات مذهبی تنها شامل یهودیان ایران میشود آنجا که در پستی از وبلاگ خود با عنوان توهین به یک اقلیت قومی و مذهبی فرموده اند :

"« متاسفانه در سالهای اخیر گاهی به بهانه مناقشات فلسطین و اسرائیل و مبارزه با صهیونیسم ، یهودیان تحقیر شده یا به آنها توهین شده است و تاسف آورتر آنکه گاهی این تحقیرها و توهین ها با دین و مذهب اسلام نیز در آمیخته است. » "

ظاهرا مذهبی که کمترین جمعیت اقلیت کشور را تشکیل میدهد که حتی برای آن جمعیت نیز نماینده در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده باید بسیار با حساسیت و احترام با آن برخورد شود و دین 90 در صد مردم ایران به هیچ وجه ارزش محترم شمرده شدن ندارد . جناب مدیری که تکلیف خود را با دین اسلام و مراجع و روحانیون با آوردن قسمتی از سخنرانی خطیب نماز عید فطر مشهد به خوبی نشان میدهند و تنها قسمت کوچکی از این سخنرانی را با عنوان" اینترنت، دشمن اسلام و دین و رفیق نااهل و مفسد ؟"در وبلاگ خود میاورند که نشان دهند نظر مراجع و علما نسبت به اینترنت نظر منفی است و دین و علما را مایه پس رفت جامعه نشان دهند در حالیکه در انتهای این پستشان لینک خبر مربوطه را میاورند که در آن خطیب اشاره شده به هیچ وجه از جمع اوری و استفاده نکردن از اینتر نت سخن به میان نمیارد و تنها به خانوده ها در این مورد هشدار میدهد و روی اصلی سخن ایشان در مورد جمع اوری ماهواره هاست که بصورت حرکتی مردمی و خود جوش صورت بگیرد . باز هم در جای دیگری از وبلاگشان اسلام را به سخره میگیرند با آوردن مطلبی با عنوان " عاقبت آشنایی در اینترنت یا مواظب کوسه ها باشید!"

"« ایسنا خبری را منتشر کرده است درباره پسر جوانی که از طریق اینترنت با دختری رابطه برقرار کرده و او را به خانه کشانده و در اقدامی غافلگیرانه اسیر نقشه شیطانی وی شده است » " و در انتهای پست با اوردن چند توصیه طنز گونه میاورند "«  اگر همه موارد بالا را رعایت نکرد .... صلوات بفرستید... دوستی برای مورد ? پیشنهاد جالب دیگر مطرح کردند که چشماهتون را ببندید و به خدا توکل کنید» "

همین جناب مدیر ناگهان در مورد حق و حقوق اقلیت یهودی در ایران به نظر علما مراجعه میکنند و به یاد امام خمینی میافتند ". «  امام خمینی به عنوان یکی از بزرگترین مراجع دینی قرن اخیر که در زمان خویش یکی از صریح ترین مواضع علیه صهیونیست را داشت صریحا حساب کلیمیان (یهودیان) را از صهیونیست جدا خوانده است.» "

در حالیکه نماینده یهودیان ایران اقای موریس معتمد در جمع سران اروپا  با وجود همه تبلیغات بر علیه ایرانیان از رفتار شایسته ایران با یهودیان یاد میکند .

                      

ظاهرا این جناب مدیر اسلام را جزو ادیان به حساب نمیاوند همچنانکه وبلاگهایی که خواستار برخورد با مطالب اهانت آمیز نسبت به اسلام هستند و از جناب مدیر بلاگفا در این زمینه در خواست کمک میکنند به جای اجابت کردن در خواستشان وبلاگ این دوستان را مسدود میکنند . جای تعجب است  از این جناب مدیر که در باب اهانت نکردن به یهودیان میفرمایند "« مسلماْ فراتر از مذهب و قومیت و جدال ایران و اسرائیل و فلسطین و منافع منطقه ای و هر چیز دیگر ما انسان هستیم و انسانیت ما حکم میکند که از تحقیر انسانهای دیگر به خاطر قوم و مذهب و رنگ پوستشان خودداری کنیم.»  "

در حالیکه در هیچ یک از وبلاگهای ایرانی  مسلمان به هیچ یک از ادیان الهی و پیامبران الهی چون حضرات موسی و عیسی و ... توهین نمیشود و نشده است بلکه مسلمانان سایر پیامبران الهی را چون رسول خدا دارای یک هدف مشترک میدانند و اهانت به ادیان و رسولان دیگر را چون اهانت به آیین خود میدانند  بلکه بیشتر از سایر ادیان قدر و احترام انبیا را نگه داشته اند در حالیکه یهودیان صهیونیست موسی کلیم الله را در هنگام وحی   به مصرف موارد روان گردان متهم میکنند و به حضرت عیسی و حضرت مریم توهینهای زشت و زننده ای میکنند .

اما نظر این جناب را در مورد آزادی بیان هم بدانیم

در حالیکه مدیر بلاگفا جناب علیرضا شیرازی در پاسخ به دوستانی که از اهانت به اسلام در وبلاگهای ضد ایرانی وابسته به سازمانهای جاسوسی میفرمایند باید آزادی بیان وجود داشته باشد خود این جناب در پاسخ به سوالی که در وبلاگشان  به آن پاسخ  داده اند مبنی بر اینکه چرا بخش نظرات شما با تایید مدیر وبلاگ میتواند ثبت شود میفرمایند :

"«برخی خوانندگان معتقد بودند که نبایستی بخش نظرات این وبلاگ همراه با تایید توسط نویسنده باشد و به نوعی در راستای آزادی بیان خواستار باز بودن و نمایش هم نظرات ارسالی بودند. معتقدم که محتوای بخش نظرات یک وبلاگ نیز همچون نوشته های یک وبلاگ میتواند بیانگر دید و شخصیت نویسنده باشد. خواندن بخش نظراتی که در آن  کلمات توهین آمیز  و رکیک نمایش داده شده است میتواند باعث آزار خوانندگان و نویسنده وبلاگ شود و متاسفانه گاهی شاهد چنین نظراتی در وبلاگ خویش بوده ام از طرفی فکر میکنم امکان تایید نظرات در واقع نوعی مدیریت بر محتوای بخش نظرات وبلاگ است» "

عجیب است که این جناب شیرازی حتی در مورد اهانت و از استفاده از کلمات  رکیک در نظرات وبلاگشان حساس هستند اما نسبت به اهانت به آیین میلیونها ایرانی معتقد به آزادی بیانند  . ایشان دلیل محدودیت در بخش نظراتشان را مکدر شدن و آزار دیدن  خوانندگان وبلاگشان به دلیل وجود کلمات رکیک  معرفی میکنند لیکن استفاده از کلمات  رکیک و جسارت بی منطق به اسلام را مایه آزار  میلیونها ایرانی نمیدانند .

در جای دیگر میفرمایند :

"« در مورد سایت بلاگفا یک درس خیلی بزرگ را به معنای واقعی درک کرده ام و آن این است که کاربران سایت و اعتماد آنها بزرگترین ارزش برای چنین سایتی است» "

جمله شگفت انگیزی بود با توجه به رفتارهای قهر آمیز اخیر ایشان نسبت به کسانیکه تصور میکردند باید به بلاگفا و مدیر آن اعتماد داشته باشند  .

حال کمی هم از نظرات ایشان در مورد سیاست داخلی و خارجی بخوانیم ابتدا نظر ایشان در مورد فناوری هسته ای قابل توجه مدیران و مسئولانیکه بدون در نظر گرفتن شاخصهای قابل اعتماد  اجازه میدهند کسانی مدیریت نبضهای رسانه ای را در دست بگیرند که نه برای آیین و اعتقادات مردم خود ارزشی قائل هستند و نه منافع و امنیت  کشورشان برایشان اهمیتی دارد .

 شاید و فقط شاید وقت آن رسیده است که دولتمردان ایران کمی از غرور و منافع خود به خاطر منافع ملت بگذرند. اینگونه شاید دیگر آن غرور دیروز را نداشته باشند اما در بلند مدت مردم بیشتر آنها را دوست خواهند داشت. رفاه و اقتصاد برتر بزرگترین حق مردمی است که از جان و مال برای استقلال کشورشان مایه گذاشته اند.» "

ظاهرا این جناب به هیچ وجه به این مسئله آگاهی ندارند که کنار کشیدن ایران از مسئله هسته ای یعنی باز شدن راه برای هر گونه دخالت و بهتر بگوییم همان چیزی که در عراق در حال وقوع است .

در مورد مطالب وبلاگ جناب شیرازی حرف و ناگفته زیاد است که کمی تامل در پستها و مطالب آرشیو شده این وبلاگ با اینکه تلاش فراوانی در موجه جلوه دادن آن شده فراوان است ازخرده گرفتن به دانشگاههای امام صادق باقر العلوم و امام حسین گرفته تا پرش و ارتباط دادن مضحک  نا بینا شدن یک سرباز به دلیل آتش بازیهای چهارشنبه سوری به اعتراض به طرح امنیت اجتماعی هم چنانکه آورده اند :

"« سرباز وظیفه آنجا چه میکرد؟ مگر نباید برای اینها کلاهی مناسب تهیه می شده است؟ نیروی انتظامی که از این کلاهها دارد! خودم دیدیم وقتی داشتند برای سرکوب دانشجوها می رفتند به سر داشتند، مگر اوباش فوتبال دوست از دانشجویان کم خطر ترند؟ راستی نیروهای حرفه ای و رسمی  کجا بودند؟ میدان ..؟ در حال جلوگیری از ...؟! آقا جان چکمه دخترک را یک دقیقه بی خیال شو!  جواب زندگی فناشده این سرباز وظیفه را کی میدهد؟» "

پیوند روزانه وبلاگ ایشان نیز بسیار جالب و شگفت انگیز است در این بین دو لینک جلب توجه میکند

" « هفت سین در کاخ سفید – تحسین برانگیز»  "

"« پول نفت ایرانیها سر سفره لبنانیها » "

در مورد لینک اول یک عکس از سفره هفت سین را که ظاهرا در کاخ سفید گسترده شده  و ایشان با لفظ تحسین برانگیز از آن یاد کرده اند ظاهرا ایشان از یاد برده اند جمله قصار سناتور آمریکایی که چندی پیش فرمود :"«  ایران یک کشور بی تمدن و همه  ایرانیها وحشی هستند»  "

و همچنین توهینهای دولتمردان همین کاخ سفید در باب ایرانیان.  خیر اینجناب از یاد نبرده اند چرا که ایشان خود در جایی از وبلاگشان در پستی با موضوع " اینتر نت ایرانی بودجه آمریکایی " برای پوشش دادن سخنان قبلیشان فرموده اند "

« "یادآور می شوم که انتظار نمی رود که دولت آمریکا به راستی به دنبال کمک و حمایت از کاربران اینترنت در ایران باشد و قاعدتا آنها اهداف سیاسی خود را در اولویتهای صرف چنین بودجه ای در نظر می گیرند."»

و اما در مورد لینک دوم که در آن خبریست که با اشاره به نا سپاسی سینیوره به کمکهای ایران پس از جنگ سی و سه روزه اذعان میکند ایران در طرحها و پروزه های عمرانی لبنان برای بازسازی ویرانیهایی که اسرائیل جعلی در جنگ اخیر بوجود آورد به لبنان مهندس و کارشناس اعزام کرده است اما این جناب با تیتری که خود برای این خبر انتخاب نموده اند قبل از آنکه مخاطب خبر را مطالعه کند قصد در جهت بخشیدن به فکر و احساسات خواننده کرده است سینیوره که حتی مردم لبنان دولت او را قانونی نمیدانند و حتی پس از پایان جنگ از ارسال کمکهای حزب الله به مردم لبنان جلوگیری کرد ظاهرا باید نمادی از لبنان نشان  داده شود و با تحت تاثیر قرار دادن احساسات ملی قصد جریحه دار کردن مخاطب خود را دارند .

این تنها بخشی از یافته هاییست که با تامل در وبلاگ مدیر بلاگفا بدست میاید بنا براین از دوستانی که همچنان از مدیر بلاگفا با درج در خواستهای مکرر احترام آمیز انتظار تغییر در مواضع ایشان نسبت به توهین به آیین اسلام دارند در خواست میشود بجای اینکه  با ارسال پیغام و کامنتهایی که در وبلاگ ایشان حتی اجازه ثبت شدن نمی یابد وقت خویش را هدر ندهند و برای رفع این مشکل از رسانه ها و از طریق قانونی وارد عمل شوند .
___________________________________________________________________________

وبلاگ اعتراض به بلاگفا نیز مطالب قابل توجهی در این مورد آورده است

http://www.eteraz2blogfa.parsiblog.com/
___________________________________________________________________________


نوشته شده در  یکشنبه 87/1/11ساعت  1:15 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]