• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : ديار فراموشي - تويي كه نميشناختمت ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام. در صورت امکان اگر مطلبي از جايي نقل شده است منبع آن را هم بفرماييد. در پناه حق پاينده باشيد

    سلام عليکم

    ايام شهادت سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) و ياران باوفايش بر شما و بيت مکرمتان تسليت عرض مي نمايم

    منزلگه عشاق دل آگاه حسين است

    بيراهه نرو ساده ترين راه حسين است

    از مردم گمراه جهان راه مجوييد

    نزديک ترين راه به الله حسين است

    کسي که قلبش در مصائب ما به درد آيد و غمگين و اشکبار مصائب ما باشد، هنگام فوت ما را خواهد ديد و شادماني به او دست خواهد داد، که اين شادماني در قلب او باقي خواهد ماند تا زماني که کنار حوض کوثر به ما اهل بيت(ع) ملحق شود.

    انشاءالله بتوانيم با اطاعت و فرمان برداري از خداوند متعال و محبت واقعي به کساني که خدا آنها را دوست دارد ، انبياء و اوصياء و محبوب ترين ايشان به خداوند متعال حضرت محمد و آل او عليه و عليهم السلام و نزديک ترين ايشان به ما صاحب العصر عجل الله تعالي خوشبخت و سعاتمند شويم.

    الفاتح با مطلبي در رابطه با محرم ماه شهادت بروز است، از زحمات جنابعالي براي مطالعه مطالب خوبتان تشکر مي کنم ، منتظر حضور نوراني شما عزيز گرامي هستم / محتاج دعاي جمله خوبانم

    + الف 

    < height=300 name=index type=application/x-shockwave-flash pluginspage=http://www.macromedia.com/go/getflashplayer width=300 src=http://www.plebius.org/img/flash/player.swf allowaccess="never" menu="false" quality="high" flashvars="playList=http://www.plebius.org/uploads/playlist/2010-12-11/nzUajWl2kO.xml&ShowPlaylist=1&ShowEQ=1&firstTrack=0&initVol=100" wmode="transparent">

    با عرض سلام و احترام خدمت شما هاديان علم و اخلاق و ستاره هاي درخشان که در اسمان تاريک ذهن هاي ساکن دهکده ي کوچک جهان با گســـــتره ي بلندي تاريخ علم و انديشه از اغاز تا پايان بودن.

    افتخاريست برما که خالقان انديشه سبز را با جوينده گان والا و ســــــبز انديش پيوند دهيم. ظهور شما بهار سبز زنده گي ماست منتظر نداي سبز شمايم تا با حلقه ي وصل تان اين فضا را صمـــيمي تر و گرمتر سازين پس با ما باشيد.
    سلام

    در عرصه جنگ نرم تصميم به انجام مقدار اندکي از تکليفمان داريم با ما همراه باشيد

    منتظر نظر هاي شما هستيم

    يا حق

    + پويا 

    حتما به من سر بزن خودت هم معرفي کن منتظرتم کارت دارم
    + + الف 

    با نظر شما کاملا موافقم ... مويد باشيد