تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ حقي 

پدر من نود سالش است خودش قحطي را ديده است مي گويد 2بار قحطي شده است كه بار اول همان است كه نويسنده محترم بيان فرموده اند واقعا وحشتناك بوده است بطوريكه پدر من اگر نان را به زمين بريزند يا بي حرمتي به نان بكنند به شدت عصباني مي شود و مي گويد شما قدر نان را نمي دانيد چون نديده ايد كه بخاطر تكه ناني نصف روستاي ما تلف شدند

اينرا گفتم كه اين مساله تاريخ قديم نيست اينها را پدران ما از قول قديميها بيان مي كنند نيازي به تا ييد اقاي فلاني نيست 12 سال پيش گور دسته جمعي حداقل 100 نفر در تبريز يافتندكه مربوط به ان قحطي بود.

+ وحيد 
خدا اين خود فروخته وطن فروش، فرهنگ رجايي رو به نفرين ابدي اون ده ميليون نفر ايراني مظلوم و بي پناهي که در جريان اون قحطي هولناک جان عزيزشون رو از دست دادند گرفتار کنه. خودفروختگي و خيانت تا چه حد؟ در ازاي چه پست و مقام و مال و جاهي به هموطناي خودت خيانت ميکني؟ اونم هموطنايي که در طول تاريخ مدام از خودي و غيرخودي خيانت ديدن و نارو خوردن. خدا عذاب دنيا و آخرتتو زياد کنه.
+ حميد 
سلام بر شيداي عزيز
از اينکه مطلبي در مورد اين جنايت بشري نوشتي از تو ممنونم و به تو آفرين ميگم .براي من جالب با اينکه شواهد اين عمل ننگين مثل روز در تاريخ مشخص بعضي از افراد تعمدي چشم خود را به روي حقايق بستند و وکيل مدافع شيطان شدند وبا آسمون ريسمون کردن ميخواهند اين واقعه ننگين تاريخي را ماست مالي کنند.
آخه آقاي بنيامين ماشا که متولد شدن در حريم دريايي اسرائيل را افتخار مي داني و خود را اسرائيلي مي داني ،مسائل تاريخي ايران به تو چه ربطي داره که حالا داري طرفداري اينگليسيهاي آدم کش رو ميکني شما بهتره يه فکري براي ماست مالي نسل کشي در فلسطين اشغالي توسط هموطنان اسرائيلي ات بکني که سفاکانه خون انسانهاي بي گناه رو به زمين ميريزند.
در پايان باز هم از خانم شيدا به خاطر مطلب خوبشون تشکر ميکنم.
+ حامد 
فاجعه قحطي سالهاي ( 1919-1917م) اشاره به اوج قحطي دارد.ولي 1914 تا1919 يعني5 سال؟!
مردم در آنزمان از ترس آلوده شدن به بيماري به کمک مردم در غرب ايران نرفتند.وهمه به بيابانها متواري شده بودند.البته قحطي هم بر مشکلات افزوده بوده.
اما شيوع گسترده طاعون ، وبا ، سل در کل دنيا در همين سالها در آسياي مرکزي وافغانستان ،هند،چين ،کره ،ژاپن وحتي در بخشي از آفريقا بوده.در خاطرات امام خميني هم که سريال آنهم ساخته شد آمده بود.بيشتر مرگ ومير ايرانيان از بيماري گسترده در آن سالهاست.
ضمن تشکر از چنين آگاهي که به بنده داديد. در مورد اين جنايت شنيده بودم ولي به اين اندازه 40% جمعيت يک کشور.
ضمنا با مطلب : ذيل به روزم
مجلس تصويب کرد: نماز صبح را يک رکعت بخوانيد!!!
+ بنيامين ماشا 
شابات شالوم شيدا
در راستاي مطرح كردن مضوعات و باحث منطقه و بين الملي در كامنت دوني، اين خبر رو نشر مكينم!

تاريخ انتخابات سراسري سرزمين‌هاي فلسطيني اعلام شد

محمود عباس، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني روز جمعه به طور رسمي اعلام کرد که انتخابات پارلماني و رياست جمهوري فلسطيني‌ها روز ?? ژانويه ????، چهارم بهمن ماه، برگزار خواهد شد.

حماس اعلام کرده است که چون توافقي با جنبش فتح بر سر برگزاري انتخابات صورت نگرفته است، در اين انتخابات شرکت نخواهد کرد. يکي از مقام‌هاي حماس به خبرگزاري رويترز گفته است که اين جنبش تلاش خواهد کرد تا براي مقابله با محمود عباس، انتخابات خود را در تاريخ ديگري برگزار کند.

خبرگزاري فرانسه در همين زمينه از زبان يک تحليل‌گر سياسي مي‌گويد، در صورت به نتيجه نرسيدن مذاکرات سازش بين گروه‌هاي فلسطيني که با ميانجي‌گري مصر در جريان است، خطر تحريم انتخابات از جانب رقباي سياسي آقاي عباس بسيار محتمل به نظر مي‌رسد

--------------------------------------------

حالا با اين كار حماس ،خودشون دارن راه رو براي تجزيه فليطين به "حماسساتن" و كرانه باختري" هموار ميكنن! يعني "يك ملت،با 2 دولت"

پاسخ

بنام خدا - از كي تا بحال محمود عباس بهائي حامي صهيونيستها نماينده مردم فلسطين شده ؟ محمود عباس با درخواست تاخير در رسيدگي به پرونده نسل كشي در غزه نشان داد هر مذاكره اي كه تا بحال با سران آدمكشان صهيونيست ترتيب داده تنها در جهت منافع صهيونيستهها بوده . نمايندگان مردم فلسطين همان كساني هستند كه پس از انتخاباتي كه صحت آنرا سازمان ملل هم تاييد كرد توسط رژيم صهيونيستي ربوده و قتل عام شدند .محمود عباس بهائي نيز بايد منتظر انتفاضه سوم فلسطين باشد كه ميخهاي تابوت وي و رژيم صهيونيستي را خواهد كوبيد.مردم فلسطين با يکديگر اختلافي ندارند که منتظر طرح صلح جنايتکاران جنگي باشند تنها چند سرکرده و جاسوس اسرائيل جعلي با ربودن مناصب دولتي فلسطين در حال خدمت رساني به رژيم صهيونيستي هستند که با در پيش گرفتن همين منوال به زودي بدست مردم فلسطين محاکمه خواهند شد .
سلام عليكم

امام خميني (ره) فرمودند: خداوند تبارک و تعالي به ما هر چه داريم داده است، و ما هر چه داريم از اوست، و بايد تقديم او کنيم. سعادت را آنها بردند که آن چيزي را که خدا به آنها داده بود، تقديم کردند و ما عقب مانده آنها هستي/بنشاءالله پيروزي سپاه اسلام نزديك است/ در پناه حق

سلام وب ناراحت كننده اي داريد

موفق باشيد


[گل]

+ بنيامين ماشا 

شالوم شيدا.

اول اين خبر علمي رو بدم كه ( 10 = 9 - 20 ) اين كشف علمي رو به همگان تبريك ميگم!

دوم : مليت من هم معلومه : من متولد اسرائيل-شهر حيفا- هستم (البته تو حريم دريائي ) و پدر و مادرم هم متولد ايران بودند!

سوم : اين نوشتت منو ياد شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران" انداخت! :د

و اينكه اينو هم اضافه كنم كـــــه : اون سالهاي جنگ جهاني اول (جنگ جهاني دوم هم همچنين) بيماري هاي مسري و كشنده اي همچون وبا و طائون به دليل نبود بهداشت (مخصوصا تو كشور هاي مشكل دار در عرصه ي تاسيسات شهري و بهداشتي و اينجور چيزها)

در سطح جهان رواج يافته بود در حد خفن!!!

و اينو هم ياد آوري كنم كه در زمان رضا شاه، اولين بيمارستان هاي مدرن و همچنين خيلي از تاسيسات تكنولوژيك (تا اون زمان) و همچنين لوله كشي شهري و غيره رو "آلمان نازي" به ايران عطا كرد! يعني "ادولف هيتلر" به "رضا شاه اول"!!! :د

(منبع : وبلاگهاي نئونازي ايراني+اسناد تاريخي ايران)

فعلا همين..

بحث ها رو در مرد اخبار و وقايع خاورميانه رو هم، بعد 5 روز (پايان رزمايش) شروع ميكنم..

شالـــوم!