• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : پاسخ به يك دروغ
  • نظرات : 4 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + بنده خدا 
    پس تمامي پيامبران از حضرت موسي تا عيسي همه اشغالگر بودند. چون در سرزمين فلسطين که مال انها نبود بزور حاکم شدند. حضرت داودد مردم مظلوم فلسطين را شکست داده و قدس را پايتخت کرده. حضرت سيمان هم همينطور.


    ما اگر در با ور ها مون شک نکنيم به يقين نمي رسيم. مفز ما مملو از

    خرافات است که به همشون هم باور داريم.شمامي تونيد چند تا نمونه

    بگيد.؟
    شما اگر در يک خانواده مسيحي به دنيا آمده بودي الان يک مسيحي بودي نگو نه دورغه ؟


    امام توي اين معنا كه بعدازقرون انسان كم كم بهش


    نزديك ميشه حقه ، نه اون كسيه كه به شكل، اوسطوره

    است و ما از اون انتظار معجزه داريم.چون اگر دنبال

    اون جور امام ها بوديم در هند خيلي زياد هستند آ دم

    هائي كه به قطار ميگن حركت نكن، حركت نمي كنه


    :جواب بده هر دو مطلب برات عجيبه ؟؟؟

    پاسخ

    بنام خدا بين خرافات و اعتقادات ديني يك وجه تمايز بسيار معتبر وجود دارد و آن عقل است عقل خرافات را اموري ميداند كه بدون اينكه سودي را در زندگي نصيب انسان كند احساسات عواطف و بعد معنوي انسان را تحت تاثير قرار ميدهد ليكن دين الهي مجموعه بايدها و نبايدها و منش رفتاري و اخلاقي و عملكردي ييست كه هر كدام از آنها تفسيري كاملا منطقي از سود دهي براي انسانها و جوامع انساني دارند .بقيه عرايضتان از ديد عقلي بي ارزش بود و تنها سياه نگاري شايد از نوع همان خرافات .
    بسم الله
    سلام
    هر کاري که به فکرتون برسه کرديم از آقايون جواب بگيريم .نشد که نشد.
    توضيح: از طريق بسيج دانشگاه امام صادق عليه السلام تجمع کرديم، دعوت کرديم ، بيانيه داديم و . . . ولي جوابي نشنيديم.


    بسم الله

    سلام

    پيدا کنيد پرتغال فروش را

    + ح 
    سلام
    با مطلبي در مورد چگونگي تشكيل اسراييل بروزم
    منتظر نظرات شما ميمونم
    اگه دوست داشته باشيد تبادل لينك داشته باشيم .
    با سلام به شما
    سخنراني منتشر نشده از دکتر احمدي نژتد درباره سختي هاي اجراي عدالت در جامعه و گراني ها و قطعي گاز و مافيا و دانشگاه ازاد و .... واقعا خواندني و تامل کردني است...

    با سلام به شما

    به روزم با يك نقد از گروه شهيد اويني

    سلام بروزم جالب است اگه دوست داشتي سري بزنd

    باسلام الو ... الو... سلام .کسي اونجا نيست ؟؟؟؟؟مگه اونجا خونه ي خدا نيست؟ پس چرا

    کسي جواب نميده؟ يهو يه صداي مهربون! ..مثل اينکه صداي يه فرشتس .بله با کي کار

    داري کوچولو؟ خدا هست؟ باهاش قرار داشتم.. قول داده امشب جوابمو بده.بگو من

    ميشنوم .کودک متعجب پرسيد: مگه تو خدايي ؟من با خدا کار دارم ...

    هر چي ميخواي به من بگو قول ميدم به خدا بگم . صداي بغض آلودش آهسته گفت

    يعني خدام منو دوست نداره؟؟؟؟ادامه دروبلاگه...........

    كاش منابع خود براي اثبات اين ادعاها را مي آورديد تا به آنها نگاهي مي انداختيم.نگاشته ايي كه آورده ايد پر از تشويش است. مثل آنجا كه مي گوييدكه درنتيجه مورد غضب الهي واقع وچهل سال در صحراي سينا سرگردان مي شوند.

    اين در حاليست كه اين هجرت ناخواسته به دليل تجاوز به سرزمين آنها صورت گرفت.سرزميني كه از زمان سليمان نبي ار آن اين قوم بود.

    سرزمين اسراييل را تازيان طبق مستندات تاريخي اشغال كردند .در زماني كه اين بربر ها به نام اسلام به قتل عام مي پرداختند.

    در پايان بهتر است معني صهونيسم را بدانيد و بعد با آن مبارزه كنيد.صهيونيسم مي داني يعني چه؟

    پاسخ

    بنام خدا منابع در مورد تاريخ بيت المقدس و سرزمين فلسطين کتاب « تاريخ اورشليم (بيت المقدس)» نوشته سيد جعفر حميدي -انتشارات امير كبير کتاب « مسجدالاقصي و بيت‏المقدس‏» نوشته جميل موحدخوئي -انتشارات : نمايشگاه و نشر كتابدر اين مورد کتابها و مقالات بسيارند حتي از نويسندگان غير عرب و غير مسلمان سايت انگليسي تاريخ فلسطين http://www.palestinehistory.com/اينکه قوم بني اسرائيل به دليل سرکشي از فرمان خداوند در وارد نشدن به بيت المقدس آواره شدند در کجاي اين جمله که يکي از مستندات تاريخي است حتي در قران کريم هم ذکر آن امده است تشويش به چشم ميخود ؟ تشويش از شما و ذهن مضطرب شماست که با ادعاي ايران دوستي براي ادمکشان دزد صهيون سينه چاک ميکنيد . "هجرت ناخواسته به دليل تجاوز به سرزمين آنها "؟ در همين يک جمله حقانيت سخنان خود را به معرض نمايش گذاشتيد اگر فلسطين سرزمين حقيقي يهوديان بود چرا در مقابل تجاوز به آن از خود دفاع نکردند ؟ و چرا به جاي مبارزه براي آب و خاک اجداديشان فرار را بر قرار ترجيح دادند ؟ آورديد "سرزميني كه از زمان سليمان نبي ار آن اين قوم بود." به ابتداي مطلب توجه کنيد و زمان آنرا دقت کنيد چرا که تاريخ فلسطين در اين مطلب از دوازده هزار سال پيش بررسي شده حضرت سليمان در چه تاريخي ميزيسته اند ؟ و اساسا سر جمع حکومت حضرت سليمان و انبيايي که يهود آنان را منتسب به بني اسرائيل ميدانند به چند سال ميرسد ؟ از همان کتب البته احتمالي جستجو کنيد که در زمان فتح بيت المقدس به دست مسلمانان چند تن از ساکنان اين منطقه کشتار شدند چند معبد و کليسا و .. ويران شد . در عوض در زمان صليبيها چند شهر و ابادي اين منطقه آباد شد . چرا کليساهاي قديمي و اماکن مسيحيان در زمان فتح اسلامي هيچ يک مورد تخريب واقع نشد چرا مقدس ترين کليساي مسيحيان بنام کليساي قيامت تا قبل از اشغال ادم کشان صهيونيست زيارتگاه مسيحيان اقصي نقاط جهان بود لکن پس از اشغال نه تنها مسيحيان از زيارت اين مکان و اماکن مقدسه مشابه آن محدود شدند بلکه حدود دو ماه پيش اشغالگران صهيونيست مسيحياني که قصد زيارت اين مکان مقدس را داشتند با زور و ضرب و شتم مانع مراسم مذهبي آنان شدند سال گذشته نيز رفقاي نزاد پرستتان در شب عيد مسيحيان در يکي از کليساهاي فلسطين نارنجک پر تاب کردندو عيدي شايسته اي را تقديم مسيحيان اين خطه کردند . در مورد معناي صهيونيسم پرسيديد : پسوند « ايسم» همواره اسم قبل از خودرا نمايه و سمبلي از يک مکتب معرفي ميکند . و اما اسم صهيون از اسم کوهي در جنوب غربي بيت المقدس گرفته شده که به معناي پر آفتاب است جالب است که بدانيم اسم کوه صهيون يا صيون در کتاب مقدس با عنوان " قلعه يبوسيان" از آن نام برده شده که يبوسيان چنانکه در مطلب فوق آمد يکي از صاحبان اصلي سرزمين فلسطين بودند که هزاران سال قبل از بني اسرائيل در اين سرزمين زندگي ميکردند . و جالبتر اينکه اين کوه پس از دوران حضرت داوود اهميت پيدا کرد و در زمان نبوت موسي کليم الله اين کوه هيچ جايگاهي نداشته است . در کل به اعتقاد علماي يهود و مسيحي صهيون آرزوي قوم‏خداوند است كه طي آن فرصتي براي حمايت ومحافظت و خدمت او بدست آورند . اما صهيونيسم از اين نام ظاهرا مذهبي براي تحت پوشش قرار دادن سياستهاي ضد بشري خود در سايه دين استفاده کرده است .البته در مورد معناي صهيونيسم و خصوص صيون نقلهاي زياديست که اهم آن همين موارد بود .حقا که شايسته دفاع از دزديهاي اربابان صهيونيست خود هستيد .
    نگاهي دقيق تر به توهين هاي رهبر جمهوري اسلامي به تخت جمشيد
    پاسخ

    بنام خدا به جاي دست بردن در مطالب و سخنان شخصيتها و سينه چاک دادن براي صهيونيستهايي که هر از چندي يک فيلم ضد ايراني و به قول شما وطن پرست نماها ضد وطني به نمايش ميگذارند که در آن با دروغهاي تاريخي ايران باستان را واژگونه جلوه ميدهند و امثال شما جرات نداريد که زبان در کامتان بر عليه اين آثار بچرخانيد سخنان رهبري را مغرضانه پس از تبديل به مخاطب از قماش خودتان القا ميکنيد که در زمانيکه امثال شما وطن پرستها جرات عبور از کيلومترها مرز جنگي ايران را نداشتيد با آن سمت دولتي در جبهه هاي دفاع از همين آب و خاکي که شما نگران هستيد که آثار هخامنش يا همان خاخامنش آن نم بر ندارد حاضر ميشدند .ليكن اساسا معتقديم وجود امثال شما در نت براي تفرح و انبساط خاطر خلق مفيد است .
    + ه 
    با چگونگي تشکيل اسرائيل بروزم
    خوشحال مي شم نظرت رو بدونم
    منتظرت مي مونم
    راستي سلام

    سلام وب خوبي داريد

    اگه مايل به تبادل لينک هستيد در خدمتم

    موفق و پيروز باشيد

    http://ya-lesarat-alhosein.blogfa.com

    بسم رب الشهدا و الصديقين

    طرح هجرت از بلاگفا

    قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثني و فرادا...

    در پي بي توجه سايت بلاگفا به اعتراضات وبلاگهاي مذهبي، در خصوص مسدود کردن وبلاگ هاي موهون و توهين کننده به اعتقادات مردم شريف ايران اسلامي.

    وپس از آنكه ديديم اعتراضات كلامي تاثيري نگذاشت.

    بر آن شديم تا با ياري خداوند متعال طرحي را با عنوان طرح هجرت از بلاگفا شروع کنيم.

    بايد بدانيم که ديگر وقت آن است که به اعتراضات خود جامه عمل بپوشانيم.

    ديگر توجيهي براي ماندن وبلاگ هاي مذهبي در بلاگفا وجود ندارد.

    پس بياييد به وظيفه خود عمل کنيم.

    اگر با اين طرح موافق هستيد آن را به ما اعلام کنيد و دوستانتان را نيز از اين طرح مطلع کنيد.

    در ضمن قصد داريم پس از اين، اعتراض خود را از طريق مقامات بالاتر نيز پيگيري کنيم، و در اين راستا نيازمند پشتيباني شما هستيم.

       1   2      >