• وبلاگ : صبح پيروزي
  • يادداشت : آزمون مسلماني
  • نظرات : 4 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    سلام...باور كنيد ازاين نمونه جمله ها (آيا وقت استفاده از کارهاي نو براي مقابله با دشمن دين و خاک نرسيده است) در جلسات مختلف زياد شنيديم...شما در عرصه اينترنت براي چنين فريادي چه پيشنهادي داريد.؟؟؟يا علي
    پاسخ

    بنام خدادر روايات آمده است که اگر هر روز ما يکسان باشد بيگمان ضرر کرده ايم . در حاليکه کنگره آمريکا سالانه ميليونها دلار تنها صرف تبليغات ضد اسلامي و ضد نظام عليه ايران ميکند نميتوان تنها به نوشتن آنهم براي همفکران خود بسنده کرد . امام خميني که سلام خدا بر او باد در مورد دشمنان ايران فرمودند آرامشان مگذاريد و الا آرامتان نخواهند گذاشت . پس نميتوان تنها به نوشتن براي عده اي همفکر و هم راي دلخوش کرد بلکه آگاهي رساني در مورد سياستهاي ضد بشري و ضد فرهنگي و اخلاقي صهيونيسم بين الملل را بايد براي همگان و براي همه نوع قشر تبليغ کرد . موفقيت براي يک وبلاگ نويس ضد صهيوني زماني خواهد بود که بتواند علاوه بر آگاهي رساني نسبت به همفکران خود عده اي که نسبت به اين مسائل بي تفاوت هستند را نيز جذب کند . از آن مهمتر اينکه مردم ايران نسبت به صهيونيسم و اسرائيل جعلي از يک دافعه ذاتي برخوردارند پس اينکه تمام هم و غم را به اطلاع رساني داخلي اختصاص دهيم کار بجايي نخواهد بود مستضعف فکري در مورد صهيونيسم بين الملل و سياستهاي ضد بشري او که در همه جوامع و همه حکومتها رخنه کرده است را نيز بايد از اين دشمن بشري و سياستهاي غير انساني آگاه کرد بنابراين هر وبلاگ نويسي که توانايي ترجمه مطالب وبلاگ خود به زبان عربي و يا انگليسي دارد نبايد از اينکار دريغ کند . در مورد هک سايتها و وبلاگهاي ضد اخلاقي و ضد نظام گروه خوبي با نام گروه هدف ايجاد شد که ظاهرا برخي سرويس دهنگان چون مدير بلاگفا جناب شيرازي با اين گروه همکاري نکردند البته انديشه هاي اين جناب شيرازي در چند مطلب وبلاگ شخصيشان به خوبي محرض است بنابراين نبايد انتظار همکاري از بلاگفا در اين مورد داشت در نتيجه وجود يک گروه مستقل هکريست با توانايي هک بالا در نت بسيار ضروريست .از همه مهمتر خيلي از افراد هستند که دسترسي به اينترنت ندارند و اينکه آگاهي رساني در مورد صهيونيسم بين الملل نميتواند تنها در نت خلاصه شود بنابراين وجود يک نمايشگاه غير دائم در مورد صهيونيسم و نشان دادن نفوذ آن در همه جوانب زندگي و در همه کشورها و همه حکومتها ضروريست بخصوص غير دائمي بودن اين نمايشگاه خود باعث پويايي و نشاط لازم در اين مورد است . وجود يک نمايشگاه در اين مورد در جامعه کنوني و در زمانه کنوني يک نياز مبرم است چرا که هم اکنون صهيونيسم با دخالت در فرهنگها و حتي زايش فرهنگهاي نو و همچنين تحريف در عقايد و اديان آسماني و ترويج ابتذال در همه صحنه هاي زندگي ضد بشري بودن خود را به نمايش گذاشته است بنابراين لازم است حتي عادي ترين قشر جامعه بداند فساد داخل شده در خانواده و انديشه هاي ضد ديني و ضد فرهنگي که همگي زمينه را براي عقب ماندگي ذهني و فرهنگي و تکنولوژيکي يک جامعه فراهم ميکند از کجا وارد شده و چه ماهيتي دارد و اينکه صهيونيسم تنها دشمني براي فلسطين و حزب الله و ... نيست بلکه فرقه ساختگيست براي استعمار و استحماق تمامي ملتها . البته زمينه و راههاي بسياري در اين مورد وجود دارد که تنها با ارائه طرحها و مشورت ميتوان طرحها ي مفيد را از آن استخراج کرد .

    جز ابراز تاسف چه مي توان گفت؟

    بسيار زيبا بود.

    پاينده باشي.

    وسلام نام خداست .
    ما هميشه صداي بلند را مي شنويم.پر رنگ ها را مي بينيم.سختها را مي خواهيم... غافل از اينکه خوبها اسان ميايند.بي رنگ ميمانند. و بي صدا مي روند.

    من خيلي وقت بود كه دنبال وب لاگت مي گشتم

    تمام ترس من از اين است كه وقتي منتقم كربلا بيايد مرا هم مانند كوفيان نا مردم بنامد....

    الهم عجل لوليك الفرج

    بسم الله

    سلام

    از درد سخن گفتن و از درد شنيدن با مردم بي درد نداني كه چه دردي است.

    با كمال افتخار (بخوانيد با وجودي كه سراسر شرمندگي است) بايد به عرضتان برسانم كه فعلا ايرانيان ، گرفتار خريد عيدند.و كسي فرصت انديشيدن به اين مسائل را ندارد.

    هر چه با ديگران سخن مي گويم كه ما بايد به داد مسلمان و مسلماني برسيم ،مي گويند : چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است.

    اندكي صبر . . .

    ممنون..

    مقاله را روي سايت ديديد؟ (فوايد تحريم كالاهاي ..)

    بازديد نسبتا خوبي داشته.

    از بابت اين مقاله هم ممنون

    خيلي زحمت مي كشيد.

    ان شاء الله اجرتون با امام رضا عليه السلام.

    سلام

    حاجي وبلاگت بد باز ميشه

    اگه ميتوني بيا بلاگفا

    راحت تره

    پاسخ

    بنام خداسلام .قبل از ايجاد اين وبلاگ بارها به وبلاگ شخصي مدير بلاگفا جناب شيرازي مراجعه كردم و با عقايد شگفت آور ايشان در مورد نظام و دين و فرهنگ آشنا شدم به همين دليل وبلاگ خود را در پارسي بلاگ ايجاد كردم . اين جناب شيرازي نه تنها بطور غير مستقيم به ارزشهاي انقلابي كشورمان توهين ميكنند بلكه به جاي همياري با گروه هكريست سايتهاي مستهجن و ضد اخلاقي در صدد دفاع از ترويج دهنگان ابتذال و سكس كه همگي از مزدوران صهيونيسم هستند برميايند . سرعت پايين وبلاگ بنده بيشتر به دليل حجم زياد مطالب آن است كه اميد وارم عذر بنده را در اين مورد پذيرا باشيد .سايت بچه هاي قلم نيز در مورد بلاگفا مطلب خوبي زده اند در اين ادرس http://www.bachehayeghalam.ir/linkdump/008547.php

    سلام و خسته نباشيد.

    مطلب زيبايتان را خواندم.انشاءالله خداوند به همه مسلمانان هشياري کامل عطا فرمايد تا بر دسايس اهريمني دشمنان فايق آيند.

    از تشريف فرمايي شما به وبلاگ هم ممنونم.

    موفق باشيد.

    اتفاقي وارد وبلاگتون شدم اما ياد پيام رهبري افتادم گفتم اينجا بنويسم شايد...

    حوادث خونين غزه در اين روزها چنان فجيع و دردناک است که نمي توان غم سنگين ناشي از ان را با زبان و قلم ، بيان کرد
    .
    .
    .
    اينجانب به مردم غزه ، به مردان وزنان مظلوم و مقاوم ، به کودکان معصوم و غنچه ها ي پرپر شده درود ميفرستم وصبر و فرج و پيروزي انان را از خدا مسئلت مي کنم .
    سيد علي خامنه اي

    اين ايام رو بهم هتون تسليت ميگم

     <      1   2